Skip to main content

proces decizional

    • Coca-Cola HBC încurajează Super Managerii

      Managerii care nu au încredere în echipa lor, care nu îşi motivează oamenii cu care lucrează sau care exclud echipa din procesul decizional, chiar şi atunci când deciziile îi vizează în mod direct, sunt doar câteva din situaţiile care au loc zi de zi în companii din toată lumea, fie că sunt organizaţii mici sau mari, cu 5 sau 10.000 de angajaţi.

    • Transparenţa poate aduce dureri de cap... în Succession Planning

      Ca angajat ne dorim, bineînţeles, să fim informaţi cu privire la tot ce mişcă în organizaţie. Fie că aflăm pe căi oficiale, fie că ne rezumăm la zvonuri, cumva ajungem în posesia acelor detalii „picante”. Ca angajator, ne dorim o bună comunicare cu oamenii noştri, dar preferabil fără să dezvăluim chiar toate secretele... de altfel, nerespectarea confidenţialităţii ne poate aduce la pachet un litigiu costisitor.

    • Mutarea deciziilor la nivel regional: Ne adaptăm sau plecăm?

      Imaginaţi-vă că aţi construit o casă la marginea unei păduri, cu mult spaţiu în jur, şi că în timp v-aţi obişnuit să luaţi singuri deciziile privind regulile gospodăriei şi întreţinerea spaţiului învecinat. Încet, încet au apărut însă şi alte case în jur. Oraşul s-a extins şi acum îl simţiţi efectiv lângă locuinţa voastră – faceţi parte dintr-o comunitate, iar deciziile privind deşeurile, utilităţile şi întreţinerea străzilor nu vă mai aparţin exclusiv, fiind nevoiţi să vă consultaţi şi cu vecinii.

Recomandările editorilor