Skip to main content

pranz

    • Practicile de business „de şcoală veche” merită reînviate

      © 2013 Harvard Business School Publishing Corp.

      Comunitatea de afaceri pare să fie obsedată de ceea ce autorul Michael Lewis a numit “noul lucru nou”: încrederea în acea schimbare în bine care a dus, în lumea corporatistă, la nenumărate avansuri tehnologice, organizaţionale şi sociale. Este motivul pentru care acum mediul de lucru din fabrici prezintă mai multă siguranţă, maşinile-hibrid sunt mai ieftine, echipele de conducere din sălile de consiliu ale corporaţiilor sunt din ce în ce mai diverse, iar comunicarea instantanee a devenit ceva obişnuit. Progresele făcute sunt cu adevărat bune, iar comunitatea de afaceri a făcut reale avansuri în ultimii 60 de ani.

    • Masa de pranz, o afacere

      Masurile luate de cei care activeaza in sectorul restaurante-catering ii ajuta pe cei care obisnuiesc sa-si comande masa de pranz sa nu-si modifice comportamentul. Daca in alte tari patronii restaurantelor ofera posibilitatea clientilor sa plateasca dupa grosimea portofelului, la noi, reducerile si promotiile ii ajuta pe angajati sa nu resimta efectele crizei. O alta categorie de salariati a inceput sa-si aduca mancare la pachet, fara sa puna acest trend pe seama mult-blamatei crize.

Recomandările editorilor