parfum
-
Sergio Tache, un antreprenor român din Statele Unite, a creat un business de la o idee simplă: să ofere parfumuri de lux la prețuri accesibile, online. Astăzi, parfumurile Dossier sunt vândute online în mai multe -
Raluca Vasile. O poveste cu parfum de magnolie, fericire și sublim
Se spune că nimic nu îmbracă atât de frumos și complet trupul unei femei, așa cum o face parfumul. Pentru că, dincolo de rolul de accesoriu, asta înseamnă, în esență, parfumul: senzualitate, eleganță, atitudine și -
Semne că este momentul să te orientezi spre un alt loc de muncă
Nimeni nu contestă faptul că astăzi, mai mult ca niciodată, stresul este un dușman neiertător. Găsim foarte greu echilibrul între viața personală și cea profesională. Iar acest lucru ne afectează psihicul și sănătatea. Relațiile sociale cad pe locul doi și comunicarea cu ceilalți devine greoaie, pierdem din legături dacă nu le întreținem și ratăm șanse sau experiențe. -
Oamenii din spatele unui brand de succes: 4 dintre cei mai talentați parfumieri din lume
Dacă te gândești la parfumurile care îți plac, probabil îți va fi ușor să identifici brandul, dar numele celui care le-a creat s-ar putea să îți dea bătăi de cap. Vreme de mulți ani, parfumierii -
Toamna în culorile parfumurilor C-THRU
Sezonul acesta, brandul de parfumerie C-THRU dezvăluie cele patru game dedicate personalităţilor complexe şi capricioase ale femeii. Fiecare dintre ele țese o pânză de note ce evocă universuri multicolore, straturi fine, înmiresmate, ce alunecă treptat şi dezvăluie secretele unei femei. -
Cosmetice de lux din Belarus
RMS Sud Europa, unic importator și distribuitor de produse cosmetice din Belarus pentru România, Bulgaria, Spania, Italia și Franța, a fost prezent la ROMEXPO, în perioada 1-4 octombrie 2015, în cadrul Cosmetics Beauty Hair, expoziția internațională de produse și echipamente pentru cosmetică, îngrijire corporală și coafură. Cel care a inaugurat standul a fost ambasadorul Belarusiei la București, Valery Mrochek, felicitându-l pe Severian Cotic, directorul general al RMS Sud Europa. -
RED CODE, de la STR8
Roşu – o culoare cu poveşti intense, care nu trec neobservate. STR8 lansează RED CODE. Un nou parfum inspirat din semnificaţiile culorii vibrante roşu şi din implicaţiile codului cifrat. Mesajul pentru noul parfum este „Crack the Code” şi este adresat celor cărora le place aventura unui mister şi adrenalina ce se naşte din rezolvarea unui cod cu miză. -
Ajutoarele primăverii la linia de start
Încă nu am terminat „războiul” cu zăpada de pe marginile străzilor, iar practicanţii sporturilor de iarnă nu şi-au satisfăcut pofta de plutit pe pârtii. Vrem, nu vrem, zilele de februarie parcă ne aduc aminte că primăvara e aproape... iar producătorii de cosmetice nu stau nici ei cu mânile în sân.
-
Un parfum cu „note” nobile
Adriana Maria Consuegra, o columbiancă de numai 17 ani, din Bogota, este în clasa a XI- a la American International School of Bucharest. În privinţa studiilor pe care vrea să le urmeze, tânăra este abia la început de drum, dar aceasta nu o împiedică să-şi fixeze ţinte cât mai înalte.
-
Parfumierul român de lângă Turnul Eiffel
Din laboratorul său din centrul Parisului, personajul nostru este un alchimist. Are o meserie pe care România nu i-o recunoaşte nici în codul CAEN, dar asta nu-l împiedică să creeze parfumuri exclusiviste pentru aristocraţii lumii.
-
Tinuta pentru INTERVIU
Fiecare a trecut, la un moment dat, prin unul sau mai multe interviuri. Presiunea este mai mare in aceste ocazii, indiferent de pregatirea profesionala. Atat timp cat participati la un interviu este clar ca doriti o schimbare in statusul actual. Indiferent ca este vorba despre schimbarea locului de munca sau urcarea in ierarhia companiei in care lucrati, presiunea exista. Din pacate, din exces de zel se fac multe greseli in alegerea tinutei pentru interviu.
-
Comunicarea persuasiva in management
Comunicarea persuasiva se adreseaza unei persoane sau unui grup de persoane. Va trebui sa avem tot timpul in minte acest lucru inainte sa concepem un discurs. Altfel spus, comunicarea va fi cu atat mai persuasiva cu cat mesajul va fi construit in jurul personajului caruia ne adresam. Cu alte cuvinte, daca vrei sa determini pe cineva sa faca ceva, trebuie sa ii comunici ce doresti in termenii lui si nu intr-ai tai.
Recomandările editorilor
-
Pluxee și FoodFix lansează „Prânz la Fix”. 22 de rețete gândite pentru prânz create de Chef Cătălin Scărlătescu
Pluxee, lider global în beneficii extrasalariale și soluții pentru implicarea angajaților, împreună cu FoodFix, lansează proiectul „Prânz la Fix”, o inițiativă care conectează valoarea tichetului de masă cu o experiență culinară echilibrată și accesibilă. -
Harta economică a României: Serviciile domină, industria rezistă, forța de muncă scade
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați. -
Wizrom Software preia Co-Factor și își extinde portofoliul cu soluții strategice pentru resurse umane
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților. -
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.