
parfum
-
Sergio Tache, un antreprenor român din Statele Unite, a creat un business de la o idee simplă: să ofere parfumuri de lux la prețuri accesibile, online. Astăzi, parfumurile Dossier sunt vândute online în mai multe
-
Raluca Vasile. O poveste cu parfum de magnolie, fericire și sublim
Se spune că nimic nu îmbracă atât de frumos și complet trupul unei femei, așa cum o face parfumul. Pentru că, dincolo de rolul de accesoriu, asta înseamnă, în esență, parfumul: senzualitate, eleganță, atitudine și -
Semne că este momentul să te orientezi spre un alt loc de muncă
Nimeni nu contestă faptul că astăzi, mai mult ca niciodată, stresul este un dușman neiertător. Găsim foarte greu echilibrul între viața personală și cea profesională. Iar acest lucru ne afectează psihicul și sănătatea. Relațiile sociale cad pe locul doi și comunicarea cu ceilalți devine greoaie, pierdem din legături dacă nu le întreținem și ratăm șanse sau experiențe. -
Oamenii din spatele unui brand de succes: 4 dintre cei mai talentați parfumieri din lume
Dacă te gândești la parfumurile care îți plac, probabil îți va fi ușor să identifici brandul, dar numele celui care le-a creat s-ar putea să îți dea bătăi de cap. Vreme de mulți ani, parfumierii -
Toamna în culorile parfumurilor C-THRU
Sezonul acesta, brandul de parfumerie C-THRU dezvăluie cele patru game dedicate personalităţilor complexe şi capricioase ale femeii. Fiecare dintre ele țese o pânză de note ce evocă universuri multicolore, straturi fine, înmiresmate, ce alunecă treptat şi dezvăluie secretele unei femei. -
Cosmetice de lux din Belarus
RMS Sud Europa, unic importator și distribuitor de produse cosmetice din Belarus pentru România, Bulgaria, Spania, Italia și Franța, a fost prezent la ROMEXPO, în perioada 1-4 octombrie 2015, în cadrul Cosmetics Beauty Hair, expoziția internațională de produse și echipamente pentru cosmetică, îngrijire corporală și coafură. Cel care a inaugurat standul a fost ambasadorul Belarusiei la București, Valery Mrochek, felicitându-l pe Severian Cotic, directorul general al RMS Sud Europa. -
RED CODE, de la STR8
Roşu – o culoare cu poveşti intense, care nu trec neobservate. STR8 lansează RED CODE. Un nou parfum inspirat din semnificaţiile culorii vibrante roşu şi din implicaţiile codului cifrat. Mesajul pentru noul parfum este „Crack the Code” şi este adresat celor cărora le place aventura unui mister şi adrenalina ce se naşte din rezolvarea unui cod cu miză. -
Ajutoarele primăverii la linia de start
Încă nu am terminat „războiul” cu zăpada de pe marginile străzilor, iar practicanţii sporturilor de iarnă nu şi-au satisfăcut pofta de plutit pe pârtii. Vrem, nu vrem, zilele de februarie parcă ne aduc aminte că primăvara e aproape... iar producătorii de cosmetice nu stau nici ei cu mânile în sân.
-
Un parfum cu „note” nobile
Adriana Maria Consuegra, o columbiancă de numai 17 ani, din Bogota, este în clasa a XI- a la American International School of Bucharest. În privinţa studiilor pe care vrea să le urmeze, tânăra este abia la început de drum, dar aceasta nu o împiedică să-şi fixeze ţinte cât mai înalte.
-
Parfumierul român de lângă Turnul Eiffel
Din laboratorul său din centrul Parisului, personajul nostru este un alchimist. Are o meserie pe care România nu i-o recunoaşte nici în codul CAEN, dar asta nu-l împiedică să creeze parfumuri exclusiviste pentru aristocraţii lumii.
-
Tinuta pentru INTERVIU
Fiecare a trecut, la un moment dat, prin unul sau mai multe interviuri. Presiunea este mai mare in aceste ocazii, indiferent de pregatirea profesionala. Atat timp cat participati la un interviu este clar ca doriti o schimbare in statusul actual. Indiferent ca este vorba despre schimbarea locului de munca sau urcarea in ierarhia companiei in care lucrati, presiunea exista. Din pacate, din exces de zel se fac multe greseli in alegerea tinutei pentru interviu.
-
Comunicarea persuasiva in management
Comunicarea persuasiva se adreseaza unei persoane sau unui grup de persoane. Va trebui sa avem tot timpul in minte acest lucru inainte sa concepem un discurs. Altfel spus, comunicarea va fi cu atat mai persuasiva cu cat mesajul va fi construit in jurul personajului caruia ne adresam. Cu alte cuvinte, daca vrei sa determini pe cineva sa faca ceva, trebuie sa ii comunici ce doresti in termenii lui si nu intr-ai tai.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...