
orange romania
-
Orange România a transformat o inițiativă ambițioasă într-o experiență memorabilă de echipă: parcurgerea integrală a traseului Via Transilvanica, lung de aproape 1.600 de kilometri, într-o singură zi. Proiectul a reunit peste 380 de angajați organizați
-
Monica Ionescu. Femeia-lider și cele două pălării magice cu care zi de zi își joacă rolurile
Absolventă a Facultății de Management și a unui Master în Managementul Investițiilor, în cadrul Academiei de Studii Economice din București, Monica Ionescu lucrează la Orange din anul 2000, când s-a angajat ca Junior Accountant în -
Companiile din România s-au întrecut în discursuri la Speakings Corporate Cup
Data de 21 iunie a fost ziua vorbitului în public pentru mediul de business din România, când reprezentanții unor companii de top din România au urcat pe scena Speakings Corporate Cup. Cei 20 de speakeri -
Când angajaţii sunt, la rândul lor, clienţi
Pentru a conecta compania cu angajații și pentru a susține un dialog continuu şi un mediu de învățare, Orange a construit o comunitate virtuală participativă şi de gamificare, numită E-voice, în care colegii adaugă informații anonime. Transformarea proceselor de resurse umane a fost construită pe principiul “ascultă și raspunde nevoilor esențiale ale angajaților”. Cu proiectul Listen & Respond, Orange România a câştigat premiul HR Club la categoria Strategie de Resurse Umane. -
Jean Francois Fallacher, confirmat la conducerea Orange România până la 1 iulie 2017
Jean Francois Fallacher a fost confirmat la conducerea Orange România până la 1 iulie 2017, printr-o hotărâre publicată în Monitorul Oficial. Consiliul de Administratţie al Orange România a hotărât, în data de 19 mai din acest an, să confirme, cu unanimitate de voturi, mandatul lui Jean Francois Fallacher ca director executiv (CEO) al companiei. -
Cum arată, de fapt, angajatorul perfect
Pentru al treilea an consecutiv, Orange România a primit certificarea de angajator de top – Top Employer 2015. Este singura companie de telecomunicaţii din ţara noastră care a obţinut această distincţie. Ce înseamnă însă angajator de top? Un proces de recrutare în etape, o perioadă de integrare a angajaţilor noi, un program special pentru managementul carierei, „academie internă” pentru vânzări şi, nu în ultimul rând, un nou sediu cu spaţii special amenajate pentru relaxare. -
Relocare “mobilă” în stilul 3 în 1
Operatorul de telefonie mobilă Orange România s-a mutat în casă nouă, unde și-a adus aproape jumătate din angajaţii de la noi din ţară. Astfel că, 1630 de persoane au fost relocate în sediul de pe strada Gara Herestrău, o clădire eco-friendly. -
Cum se răsplătesc relaţiile de durată
Orange România adaugă noi beneficii programului de loializare pentru abonaţi, prin care aceştia sunt răsplătiţi pentru timpul petrecut în reţea. Astfel, clienţii primesc o combinaţie unică de avantaje în funcţie de vechime, de tipul şi de valoarea abonamentului. Avantajele de care pot beneficia sunt grupate în patru categorii: Hello (0-2 ani), Smile (2 - 4 ani), Enjoy (4 - 8 ani) şi Trust (peste 8 ani).
-
Robert Cialdini la festivitatea de absolvire a Academiei de Vânzări Orange
Un proiect internaţional adaptat exigenţelor locale
Academia de Vânzări face parte dintr-un proiect internaţional al grupului France Telecom implementat în 11 ţări care oferă angajaţilor şi partenerilor posibilitatea ca în urma parcurgerii programelor locale şi a unui examen final să obţină o certificare recunoscută la nivel de grup. Programul integrat a constituit o experienţă de învăţare şi dezvoltare pentru participanţi care, în funcţie de nivelul lor de performanţă curent, cantitativ şi calitativ, au avut de parcurs un traseu de instruire personalizat necesităţilor lor.
-
Jean-Francois Fallacher, numit CEO al Orange Romania de la 1 iulie
Orange Romania a anuntat numirea oficiala a lui Jean-Francois Fallacher in pozitia de Chief Executive Officer al companiei, incepand cu 1 iulie 2011. Actualul CEO, Thierry Millet, care ocupa de sase ani aceasta pozitie, va reveni in Franta, unde va coordona o serie de activitati in cadrul Grupului France Telecom - Orange.
-
Orange Romania nu este de vanzare!
In momentul de fata grupul France Telecom-Orange nu planuieste sa isi vanda operatiunile din Romania. Declaratia oficiala a venit astazi "in urma lipsei de acuratete a informatiilor aparute in presa referitor la posibila vanzare a unor operatiuni din Europa", dupa cum motiveaza un comunicat media din partea operatorului. Redam integral informatia.
-
PROVOCARI PE PIATA TELECOM IN 2009
Piata telecomunicatiilor este inca in dezvoltare, desi specialistii cred ca a atins un anumit nivel de maturitate. Profitul pe care-l inregistreaza, numarul clientilor, competitia si mai ales serviciul de portabilitate lansat anul trecut ii determina pe operatorii de telefonie sa-si imbunatateasca ofertele si sa-si schimbe strategiile de atragere sau loializare a clientilor. In ce directie se indreapta piata de telecom in Romania, care este numarul clientilor care au migrat de la un operator la altul si cum ii va afecta pe clienti Legea 298/2008 sunt provocarile cu care debuteaza anul 2009.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...