Skip to main content

orange romania

    • Când angajaţii sunt, la rândul lor, clienţi

      Pentru a conecta compania cu angajații și pentru a susține un dialog continuu şi un mediu de învățare, Orange a construit o comunitate virtuală participativă şi de gamificare, numită E-voice, în care colegii adaugă informații anonime. Transformarea proceselor de resurse umane a fost construită pe principiul “ascultă și raspunde nevoilor esențiale ale angajaților”. Cu proiectul  Listen & Respond, Orange România a câştigat premiul HR Club la categoria Strategie de Resurse Umane.
    • Jean Francois Fallacher, confirmat la conducerea Orange România până la 1 iulie 2017

      Jean Francois Fallacher a fost confirmat la conducerea Orange România până la 1 iulie 2017, printr-o hotărâre publicată în Monitorul Oficial. ​Consiliul de Administratţie al Orange România a hotărât, în data de 19 mai din acest an, să confirme, cu unanimitate de voturi, mandatul lui Jean Francois Fallacher ca director executiv (CEO) al companiei. 
    • Cum arată, de fapt, angajatorul perfect




      Pentru al treilea an consecutiv, Orange România a primit certificarea de angajator de top – Top Employer 2015. Este singura companie de telecomunicaţii din ţara noastră care a obţinut această distincţie. Ce înseamnă însă angajator de top? Un proces de recrutare în etape, o perioadă de integrare a angajaţilor noi, un program special pentru managementul carierei, „academie internă” pentru vânzări şi, nu în ultimul rând, un nou sediu cu spaţii special amenajate pentru relaxare. 
    • Relocare “mobilă” în stilul 3 în 1

      Operatorul de telefonie mobilă Orange România s-a mutat în casă nouă, unde și-a adus aproape jumătate din angajaţii de la noi din ţară. Astfel că, 1630 de persoane au fost relocate în sediul de pe strada Gara Herestrău, o clădire eco-friendly.
    • Cum se răsplătesc relaţiile de durată

      Orange România adaugă noi beneficii programului de loializare pentru abonaţi, prin care aceştia sunt răsplătiţi pentru timpul petrecut în reţea. Astfel, clienţii primesc o combinaţie unică de avantaje în funcţie de vechime, de tipul şi de valoarea abonamentului. Avantajele de care pot beneficia sunt grupate în patru categorii: Hello (0-2 ani), Smile (2 - 4 ani), Enjoy (4 - 8 ani) şi Trust (peste 8 ani).

    • Robert Cialdini la festivitatea de absolvire a Academiei de Vânzări Orange

      Un proiect internaţional adaptat exigenţelor locale

      Academia de Vânzări face parte dintr-un proiect internaţional al grupului France Telecom implementat în 11 ţări care oferă angajaţilor şi partenerilor posibilitatea ca în urma parcurgerii programelor locale şi a unui examen final să obţină o certificare recunoscută la nivel de grup. Programul integrat a constituit o experienţă de învăţare şi dezvoltare pentru participanţi care, în funcţie de nivelul lor de performanţă curent, cantitativ şi calitativ, au avut de parcurs un traseu de instruire personalizat necesităţilor lor.
       

    • Orange Romania nu este de vanzare!

      In momentul de fata grupul France Telecom-Orange nu planuieste sa isi vanda operatiunile din Romania. Declaratia oficiala a venit astazi "in urma lipsei de acuratete a informatiilor aparute in presa referitor la posibila vanzare a unor operatiuni din Europa", dupa cum motiveaza un comunicat media din partea operatorului. Redam integral informatia.

    • PROVOCARI PE PIATA TELECOM IN 2009

      Piata telecomunicatiilor este inca in dezvoltare, desi specialistii cred ca a atins un anumit nivel de maturitate. Profitul pe care-l inregistreaza, numarul clientilor, competitia si mai ales serviciul de portabilitate lansat anul trecut ii determina pe operatorii de telefonie sa-si imbunatateasca ofertele si sa-si schimbe strategiile de atragere sau loializare a clientilor. In ce directie se indreapta piata de telecom in Romania, care este numarul clientilor care au migrat de la un operator la altul si cum ii va afecta pe clienti Legea 298/2008 sunt provocarile cu care debuteaza anul 2009.

Recomandările editorilor