oameni buni
-
În discuțiile noastre obișnuite, surprind măcar o dată pe zi un deziderat de genul: vreau să găsesc un om bun pentru jobul ăsta, îmi doresc un prieten(ă)/partner(ă) bun(ă), un copil bun – și la școală -
16 motive psihologice pentru care oamenii buni fac lucruri rele – partea a doua
Fie că e vorba de „creditul etic” pe care cred că l-au acumulat, de „teoria ferestrei sparte” sau de efectul Pygmalion, psihologii au efectuat deja studii care explică de ce oamenii buni fac şi lucruri rele. Ieri v-am oferit opt motive pentru care, atunci când suntem puși sub presiune, putem face lucruri rele. Astăzi completăm lista celor 16 motive psihologice pentru care oamenii buni fac lucruri rele.
-
Opt motive psihologice pentru care oamenii buni fac lucruri rele
Linia dintre bine și rău este maleabilă, crede psihologul Philip Zimbardo, și aproape oricine poate fi convins să o treacă când se află sub presiune. Așa cum Zimbaro și alți antropologi au arătat într-o serie de experimente, acțiunile pe care le considerăm rele - înșelătoria, minciuna, furtul și mult mai rău de atât - nu sunt generate de caracter, ci de anumite situații, informează Business Insider.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.