
nisa
-
Tot mai mulți consumatori caută produse autentice, cu poveste, iar business-ul Produse-Moldovenesti.ro s-a remarcat printr-o abordare care pune în centrul său tradiția, dar și inovația. Alin Dinu, National Sales Manager, ne vorbește despre stilul său
-
Afacere de succes într-o nișă "pretențioasă": o antreprenoare vrea să facă 100.000 de euro din vânzări de haine pentru femei însărcinate
Claudia Stirbei a intrat in antreprenoriat in urma cu sapte ani, cand, dupa ce a ramas insarcinata, si-a dat seama ca pe piata romaneasca femeile insarcinate nu aveau prea multe optiuni, daca isi doreau sa se imbrace bine, informează wall-street.ro. -
Inovaţie într-un business cu tot mai mare potenţial de viitor
Apa termală este cunoscută încă de 2000 de ani ca fiind excelentă pentru tratarea diferitelor boli sau pentru îngrijirea organismului şi nu numai. Beneficiile ei terapeutice stau astăzi la baza lansării unor produse cosmetice de foarte bună calitate, pe nişa de perspectivă a dermatocosmeticelor. Piaţa este în continuă dezvoltare, iar veştile bune vin şi de la mărci româneşti care se dezvoltă cu succes alături de gamele internaţionale.
-
Diversitatea răspunde provocărilor
La începutul anilor ’90, s-au bazat pe inovaţii. Voiau să le aplice în industria românească, industrie care se prăbuşea ca un pietroi. Le-a fost greu, pentru că instabilitatea mediului economic românesc nu era prielnică deloc companiilor nişate. În cele din urmă, s-au extins şi au abordat alte domenii.
-
Miniprenorii care ne fac viaţa mai uşoară
Au construit mini-afaceri, dar cu potenţial de creştere. Cred cu tărie în segmentele de nişă şi spun că au avantajul de a face numai ceea ce le place şi pentru cine le place. Un soi de relaxare dat de venitul stabil de la job sau de gradul de dezvoltare a businessului. Trei oameni din domenii diferite au în comun pasiunea: de a scrie, de a desena sau de a face hainele să arate bine. Sunt poveştile unor întreprinzători care vorbesc despre hobby-uri născute în copilărie şi transformate, dintr-o sclipire, în ceea ce numim acum mini-afaceri.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...