
naveta
-
Drumul spre birou aduce nu doar aglomerație, ci și un set de comportamente considerate enervante de mulți angajați. Pe primul loc se află vorbitul tare la telefon, menționat de 42% dintre respondenții unui sondaj realizat
-
Pentru cititorii Revistei CARIERE, naveta este ca un al doilea job
Revista CARIERE și-a îndemnat cititorii să spună cât durează naveta, care sunt mijloacele de transport pe care le folosesc cel mai des și ce soluții le-ar face drumul până la job și înapoi mai eficient. -
Drumul lung către serviciu dăunează grav psihicului: Ce soluţii pot adopta companiile
Un drum lung de acasă la muncă (şi înapoi) reduce drastic nivelul de satisfacţie al angajaţilor, arată un studiu recent. Mai mult, naveta obositoare poate duce la afecţiuni psihice. Vestea bună este că există soluţii pentru rezolvarea acestei probleme.
-
Efectele negative ale drumului lung spre serviciu
Cu cât distanța parcursă de acasă până la birou e mai lungă, cu atât crește riscul să vă dați peste cap obiceiurile alimentare și să vă îngrășați, arată un recent raport britanic, publicat pe site-ul american Health.com și preluat de Le Figaro. Asta pe lângă că vă expune la stres, la poluare și vă forțează la sedentarism. -
43% dintre romani fac intre o jumatate de ora si o ora pana la serviciu
Cei mai multi angajati fac zilnic intre o jumatate de ora si o ora pana la locul de munca, arata un sondaj desfasurat pe portalul CariereOnline.ro.
-
Muzica, “energizant” la locul de munca
Jumatate din angajatii care asculta muzica preferata in drum spre locul de munca afirma ca acest lucru ii ajuta sa se incarce de energie pentru tot restul zilei, arata un studiu al organizatiei britanice Mind. Muzica ascultata la serviciu scade nivelul de stres al angajatilor.
-
Naveta isi schimba sensul: de la urban la rural
Daca pentru multi „naveta” este un fenomen depasit asociat adultilor care si-au inceput viata profesionala in perioada comunismului, pentru altii este o practica uzuala, care ii ajuta sa economiseasca niste bani sau sa aiba un job mai bun decat cele disponibile in orasul de domiciliu. Cine sunt „navetistii” din 2010, care sunt orasele catre care se face naveta si de ce calatoreste lumea pentru serviciu sunt intrebarile care-si gasesc raspunsuri in continuare.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...