Skip to main content

mileniali

    • Un portret al milenialilor din vânzările auto. Plusuri și minusuri

      Tentația este să spunem că sunt team-playeri, dar în realitate, milenialii nu au disponibilitatea și toleranța lucrului alături de cei cu care nu sunt pe aceeași lungime de undă. Fac echipă doar cu cei cu care rezonează. Același fel de a privi lucrul într-o organizație se extinde și în relația cu angajatorul: dacă simt că nu există compatibilitate, vor pleca imediat din companie. Dovada faptului că nu acceptă să lucreze decât acolo unde cred în ceea ce fac stă în CV-urile lor, în numărul mare de joburi pe care le-au adunat, în doar câțiva ani.
    • Cui îi e frică de schimbare?

      Generația mea, generația X, a crescut cu teama de schimbare. Schimbare de orice – de școală, de locuinţă, de statut social, de țară, de profesie nu mai spun. Oamenii erau angajați pe viață la joburi care le plăceau sau nu, mergeau resemnați la același „serviciu” care le asigura traiul zilnic și cam atât. 
    • Un alt fel de leadership pentru o generaţie altfel

      Nu este un secret faptul că milenialii sunt în număr din ce în ce mai mare pe piața forței de muncă. Angajații născuți în anii ’80 și ’90 vor reprezenta 75% din forța de muncă până în anul 2025. Între mesaje text, YouTube, Photoshop și meme-uri, milenialii s-au obișnuit cu un anumit tip de angajament la job. Ei nu mai sunt mulțumiți cu același program de leadership precum vechea generație de manageri. Organizațiile trebuie, deci, să adopte noi abordări pentru învățare și dezvoltare, ca să satisfacă nevoile acestei generații.
    • Tinerii români demisionează de la job când nu mai sunt mulțumiți și asta e foarte bine

      În ultima vreme, am văzut tot mai multe reproșuri la adresa tinerilor de până în 30-35 de ani. Unii manageri sau autointitulați „specialiști” în piața muncii îi acuză că sunt mofturoși la job, că se plictisesc (prea) repede, că nu se implică atât cât ar trebui în sarcinile de serviciu, că-s pretențioși peste măsură, că n-au simțul responsabilității sau că vor să ardă etape în carieră.
    • Bani sau beneficii? Ce-și doresc milenialii

      Stelian Bogza este milenial după vârstă și după alegeri: a lăsat în urmă cariera în banking pentru a se lansa în antreprenoriat. Mai exact, într-un proiect care le permite angajaților să-și folosească așa cum vor bugetul de beneficii pe care angajatorii îl pun la dispoziția lor.
    • Banii şi pasiunea în vremea milenialilor

      Mit sau realitate? Despre ei se spune că sunt fie narcisiști leneși, fie optimiști energici care vor să salveze lumea. Cum reacționează față de colegi și angajatori, cum transformă mediul de lucru, piața muncii și societatea, în general?
    • De ce sunt milenialii altfel?

      Vremurile în care ne formăm și schimbările din societate își pun amprenta asupra felului în care trăim, gândim și muncim. Se tot spune despre mileniali că sunt diferiți de generațiile anterioare, așa încât am vrut să vedem prin ce anume.

    • Milenialii ‒o generație antrenată pentru sprint, nu pentru maraton

      Milenialii sunt criticați pentru inapetența lor pentru efort pe termen lung, pentru lipsa de concentrare pe sarcini, pentru disprețul față de regulile și regulamentele interne ale organizației în care lucrează, pentru lejeritatea cu care sar din job în job și dintr-o firmă în alta. În ediția de octombrie a revistei CARIERE am vrut să verificăm de la sursă cum stau lucrurile de fapt. Cine sunt milenialii, cum gândesc și cum se comportă în societate și la serviciu veți afla citind titlurile ediției 231‒ „Banii și pasiunea în vremea milenialilor.”
    • Ce obiective profesionale au „Millennialii”?

      Ce obiective profesionale au Millennialii? Conform unui studiu al iSense, pentru grupul Lowe, deși peste jumătate dintre reprezentanții generației Millennials susțin că sunt mulțumiți cu locul lor de muncă, doar 20% l-ar recomanda altor persoane. De asemenea, doar jumătate dintre tineri își doresc o carieră la actualul loc de muncă.
    • De ce sunt milenialii cei care vor resuscita sectorul non-profit

      Stilul tradițional de a trimite un satelit pe orbită poate dura ani de zile, iar când satelitul ajunge în sfârșit deasupra noastră, tehnologia este deseori deja depășită, surclasată de inovațiile și descoperirile de la sol. Este o luptă continuă în încercarea de a ține pasul, iar asta se aplică și în domeniul filantropiei. Aici, capacitatea noastră de a conștientiza și de a ne adapta la parametrii în continuă schimbare este esențială dacă vrem ca demersul nostru să aibă un impact real.
    • Noua generație de femei are puterea să se dezbrace de frici




      Egalitatea de gen este o problemă care, iată, suscită în ultimii 25 de ani discuţii controversate în România. Există cu adevărat, care sunt formele-standard de discriminare, dar şi cele mai subtile, ce avem de făcut, practic, pentru o convieţuire mai bună în societate? Acestor întrebări le-am căutat răspunsul împreună cu Mihaela Miroiu, autoritatea prin excelenţă în materie de egalitate de gen.
    • Ce-şi doresc angajaţii români din generaţia Y?

      Tinerii angajați români din generația Y sunt etichetați de multe ori drept rebeli, nonconformiști și neînțeleși și se spune despre ei că vor imposibilul. Contrar aparenței, când vine vorba despre modul în care se raportează la locul de muncă, au o serie de nevoi cât se poate de normale. Flexibilitatea, creativitatea și informația sunt cuvintele-cheie.

Recomandările editorilor