Skip to main content

Mihaela Reese

    • Cum să alegi un coach?

      Drumul de căutare a unui coach poate fi câteodată destul de dificil. Cum să identifici şi să alegi un profesionist în acest domeniu? Ce este important de privit şi ce vorbeşte despre profesionalismul unui coach? 

    • Coaching-ul: un mod de a “transporta” clientul de unde este pana unde vrea sa ajunga

      Nuantat destul de mult in functie de scoala sau de persoana care il propovaduieste, coachingul ramane ca esenta legat de sensul initial al cuvantului. Originea acestuia, pare a fi de sorginte maghiara si inseamna “car” dupa numele satului “Kocs”, sat care a devenit cunoscut pentru acest mod de transport creat si folosit de locuitorii lui. Diferite forme ale acestui cuvant se gasesc si in alte limbi cu o semnificatie apropiata de cea initiala. 

    • Rupeti randurile!

      In unele zone de business, companiile se imita una pe cealalta si par sa se simta foarte confortabil in aceasta postura pentru ca le da un sentiment de siguranta. Din comparatia cu ceilalti, isi verifica sau isi confirma faptul ca folosesc acelasi tip de strategii, pe principiul ca daca si altii fac la fel, e bine. Companiile din domeniul farmaceutic sunt un bun exemplu in acest sens: cotele lor de piata raman cam aceleasi, an de an. Intr-un asemenea context, a gandi diferit poate fi calea de diferentiere.

Recomandările editorilor