Miele
-
Digitalizarea nu mai ține de opțiuni sau bugete, ci de supraviețuire pe termen lung pentru orice companie care vrea să joace un rol relevant în piață. Iar pentru HR, miza reală nu este licența software, -
Cum să faci carieră într-o lume dominată de bărbați
Loredana Butnaru a făcut carieră în industria electrocasnicelor, desfășurându-și activitatea atât în țară cât și în străinătate, la Londra. S-a întors în țară în plină criză, după ce a lucrat ca director de Marketing la Gorenje la Londra, și a preluat conducerea unei companii românești, Marelvi, care avea afaceri de 40 de milioane de euro, pe care a reorganizat-o „ȋn direcţia unei multinaţionale”. Acum conduce afacerile brandului de lux Miele. Care este rețeta unei cariere de succes în domeniul electrocasnicelor și cât de dificil este pentru o femeie să reușească într-o industrie dominată de bărbați aflați din interviul acordat de Loredana Butnaru reporterilor revistei CARIERE.
-
Au fost alese cele trei filme finaliste pentru Premiul LUX 2013
Miele, The Broken Circle Breakdown şi The Selfish Giant sunt cele trei filme care au ajuns în finala Premiului LUX 2013. Finalistele au fost anunţate în data de 23 iulie, la cea de a 10-a ediţie a secţiunii Zilele Veneţia din cadrul Festivalului International de Film de la Veneţia. Cele trei filme vor fi proiectate în toate statele membre ale Uniunii Europene, de la mijlocul lunii octombrie până în luna decembrie.
-
EXCLUSIV CARIERE: Theofilos Romaios, manager Miele: Totul are un “preţ”, iar dacă nu eşti pregătit să îl plăteşti, lasă locul altcuiva!
Redactorii revistei Cariere au stat de vorbă cu Theofilos Romaios, managerul general al Miele România, cel mai mare producător de electrocasnice din lume, şi au reuşit să afle ce tip de management aplică specialistul, cum îşi motivează angajaţii şi cât sunt de importanţi aceştia pentru organizaţia pe care o conduce, dacă rolul de conducător îţi lasă şi ceva timp liber şi ce ar alege între familie şi job. Romaios a oferit şi câteva sfaturi extrem de interesante pentru tinerii aflaţi la început de drum în carieră.
-
Miele încheie prima acţiune umanitară din România şi dăruieşte o tonă de haine copiilor nevoiaşi
Miele România a încheiat campania de colectare a hainelor pentru copiii nevoiaşi începută în luna iunie, în parteneriat cu Crucea Roşie Română. Prima acţiune umanitară a producătorului german de electrocasnice pe piaţa românească s-a finalizat prin colectarea a aproape o tonă de haine, încălţăminte şi jucării pentru copiii din centrele de plasament din Bucureşti şi Ilfov.
-
Miele dă startul campaniei de colectare a două tone de haine pentru copiii nevoiaşi
Compania Miele România dă startul campaniei umanitare de colectare de haine pentru copiii nevoiaşi din centrele de plasament din Bucureşti şi din Ilfov. Derulată la iniţiativa Miele, în parteneriat cu Crucea Roşie Română, campania vizează colectarea a cel puţin două tone de haine în perioada 27 iunie – 31 iulie şi se adresează instituţiilor de învăţământ (şcoli şi grădiniţe), organizaţiilor, dar şi persoanelor care vor să participe la această acţiune. Hainele vor fi spălate, uscate şi călcate cu ajutorul echipamentelor profesionale Miele, înainte de a fi donate către centre.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.