Skip to main content

metoda

    • Comunicarea dintre oameni a atins un nou nivel




      „Comunicare“ este deja un cuvânt aflat în pragul demonetizării, iar asta din cauza uzitării lui excesive în ultimele decenii. Vă invit să vorbim astăzi despre metoda care schimbă perspectiva. „Cum să le spun...” este numele cărţii lui Gérard Collignon, ce are subtitlul „Process Communication”. Este o producţie recentă, 2015, semnată de Editura Trei.
    • „Cum sa inveti din toate?” In sensul de mai mult si din orice

      In calitate de "arhitecti ai invatarii", ne straduim ca fiecare program de training sa aiba acele elemente, (oricare ar fi ele, de la jocuri la studii de caz etc) care sa ii sprijine pe oameni sa invete si sa isi formeze abilitati. Am ajuns astfel sa avem o lista foarte mare de metode, tehnici si „tips-uri” despre invatare, elemente care cresc eficienta invatarii sau care o fac mai placuta. 

    • Despre importanța cunoașterii tipologiilor temperamental-comportamentale în vânzări

      Cunoașterea oamenilor contează mult mai mult decât cunoașterea produsului/serviciului, în vânzări. Oamenii „cumpără oameni”, influentați fiind de atmosfera favorabilă cumpărării.

      Plecând de la această idee, am ales să vorbesc în rândurile ce urmează despre importanța tipologiilor temperamental- comportamentale în procesul de vânzare, ilustrând cum m-am convins de adevărul acestei afirmații, printr-o experiență personală.

    • „Cine sunt eu?” şi „Care e sensul vieţii mele?”

      Ai deja răspunsuri pentru aceste întrebări? Te simţi suficient de bine cu ele? Sau fără ele? Dacă nu, îţi ofer în acest articol o metodă practică, la îndemână, pentru a le căuta. Este, totodată, şi o metodă eficace pentru respectul de sine, automotivare, creştere a performanţelor şi relaţii mai bune în fiecare zi.

    • Einstein şi „Cine sunt eu?”. Despre performanţă, metodă şi identitate

      "Cine sunt eu? " şi "Care e sensul vieţii mele? " sunt întrebări pe care mai devreme sau mai târziu ajungi să ţi le pui, oricât de pragmatic, realist, superior sau genial te-ai crede tu şi oricât de materialist, dur, superficial sau cinic te-ar crede alţii. Cu cât ţi le pui mai devreme şi mai serios, cu atât mai bine. Cu o condiţie: să ştii cum să cauţi răspunsul. Mulţi oameni pun şi îşi pun întrebări inspirate. Însă prea puţini ştiu şi cum să caute răspunsurile valabile.

Recomandările editorilor