Skip to main content

mediu de business

    • Inovația colectivă (emergența ideilor creative) în mediul de business

      Termenii în care este deja judecat și adjudecat viitorul, sunt cei ai „muncii în cloud", „procesării în cloud", „crowdsourcing-ului”, „crowdfunding-ului”, „cunoașterii distribuite”, „inovației deschise”. Pare că foarte multe dintre lucrurile pe care le credeam „închise" sau oarecum private și personale devin deschise către public, către clienți și furnizori, publice. Aceeași concluzie cu cea dintr-un articol anterior: Wikinomics, economia „împărtășită". Fiecare dintre cele mai mari 25 de branduri globale folosește crowdsourcing-ul într-o formă sau alta. Thomas Frey (considerat în mod popular „vorbitorul public al viitorului") enumeră zeci de munci ale viitorului dintre care o mare parte au legătură cu ideea de „colectivitate". 
    • Inovația interioară (creativitatea personală) în mediul de business

      Într-o piață în care concurența este tot mai acerbă, orice antreprenor poate confirma importanța puterii creative pentru a lansa și administra o afacere nouă, precum și pentru a construi o organizație, acolo unde înainte nu există nimic. Abilitatea de a răspunde rapid la schimbarea condițiilor din piață necesită, de asemenea, un nivel ridicat al creativității, în cazul companiilor existente de ceva timp. Creativitatea și inovația au devenit, în ultimele decenii, abilități cheie pentru atingerea succesului în afaceri în economiile dezvoltate.
    • Lider în vremuri incerte

      Trăim astăzi într-o lume care se schimbă. Sigur, lumea s-a aflat tot timpul într-o continuă schimbare, dar la început de secol XXI ritmul schimbării este cel mai accelerat din istoria cunoscută a omenirii, în mare parte datorită tehnologiei.

    • Cuvântul anului în business e integritatea

      V-ați săturat să fiți privit cu neîncredere de către clienți, parteneri și investitori din pricina escrocilor care fac de rușine numele de om de afaceri? V-ați săturat ca alții să obțină prin mijloace necinstite lucruri pentru care dumneavoastră ați muncit ani de zile? Înseamnă că a sosit momentul să facem curățenie în sectorul privat românesc și să separăm apele.

    • Ce nu spunem atunci când vorbim?

      Teama că nu suntem suficient de buni poate deveni soră cu claustrofobia în interacțiunile noastre. Fie că vorbim despre mediul de business, fie că vorbim despre viețile personale, ni se întâmplă uneori să nu spunem exact ceea ce gândim, simțim sau ne dorim. 

    • Trăsăturile care îi ajută pe liderii să depăşească perioadele de criză

      Cum poţi face ca business-ul tău să crească în condiţii economice dificile şi imprevizibile, unde cea mai mică greşeală poate fi diferenţa dintre succes sau faliment? Care sunt calităţile de care ai nevoie pentru a te descurca cât mai bine în mediul economic actual? Iată o listă cu câteva trasături care te pot ajuta să îţi ghidezi cu succesul  afacerea indiferent de ce dificultăti economice ai întâmpina.

Recomandările editorilor