mediu de business
-
Povestea spune că Rock Star Construct este o companie de succes, cu oameni dedicați meseriei lor. Povestea este adevărată și vrem să aflăm de la Mariana Brădescu, Managing Partner, care este, de fapt, secretul succesului, -
Inovația colectivă (emergența ideilor creative) în mediul de business
Termenii în care este deja judecat și adjudecat viitorul, sunt cei ai „muncii în cloud", „procesării în cloud", „crowdsourcing-ului”, „crowdfunding-ului”, „cunoașterii distribuite”, „inovației deschise”. Pare că foarte multe dintre lucrurile pe care le credeam „închise" sau oarecum private și personale devin deschise către public, către clienți și furnizori, publice. Aceeași concluzie cu cea dintr-un articol anterior: Wikinomics, economia „împărtășită". Fiecare dintre cele mai mari 25 de branduri globale folosește crowdsourcing-ul într-o formă sau alta. Thomas Frey (considerat în mod popular „vorbitorul public al viitorului") enumeră zeci de munci ale viitorului dintre care o mare parte au legătură cu ideea de „colectivitate". -
Inovația interioară (creativitatea personală) în mediul de business
Într-o piață în care concurența este tot mai acerbă, orice antreprenor poate confirma importanța puterii creative pentru a lansa și administra o afacere nouă, precum și pentru a construi o organizație, acolo unde înainte nu există nimic. Abilitatea de a răspunde rapid la schimbarea condițiilor din piață necesită, de asemenea, un nivel ridicat al creativității, în cazul companiilor existente de ceva timp. Creativitatea și inovația au devenit, în ultimele decenii, abilități cheie pentru atingerea succesului în afaceri în economiile dezvoltate. -
Lider în vremuri incerte
Trăim astăzi într-o lume care se schimbă. Sigur, lumea s-a aflat tot timpul într-o continuă schimbare, dar la început de secol XXI ritmul schimbării este cel mai accelerat din istoria cunoscută a omenirii, în mare parte datorită tehnologiei.
-
Cuvântul anului în business e integritatea
V-ați săturat să fiți privit cu neîncredere de către clienți, parteneri și investitori din pricina escrocilor care fac de rușine numele de om de afaceri? V-ați săturat ca alții să obțină prin mijloace necinstite lucruri pentru care dumneavoastră ați muncit ani de zile? Înseamnă că a sosit momentul să facem curățenie în sectorul privat românesc și să separăm apele.
-
Ce nu spunem atunci când vorbim?
Teama că nu suntem suficient de buni poate deveni soră cu claustrofobia în interacțiunile noastre. Fie că vorbim despre mediul de business, fie că vorbim despre viețile personale, ni se întâmplă uneori să nu spunem exact ceea ce gândim, simțim sau ne dorim.
-
Trăsăturile care îi ajută pe liderii să depăşească perioadele de criză
Cum poţi face ca business-ul tău să crească în condiţii economice dificile şi imprevizibile, unde cea mai mică greşeală poate fi diferenţa dintre succes sau faliment? Care sunt calităţile de care ai nevoie pentru a te descurca cât mai bine în mediul economic actual? Iată o listă cu câteva trasături care te pot ajuta să îţi ghidezi cu succesul afacerea indiferent de ce dificultăti economice ai întâmpina.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.