
media
-
Un comunicat tipic începe cu formule seci: „Compania X anunță…”. Jurnaliștii citesc zeci de texte similare zilnic. O abordare mai eficientă folosește o propoziție care spune direct ce s-a întâmplat și de ce contează, fără
-
Care e structura unui comunicat de presă care chiar ajunge să fie preluat
Comunicatul de presă rămâne, în ciuda tuturor schimbărilor din media, una dintre cele mai puternice unelte de relaționare publică, însă cu o singură condiție: să fie bine făcut. Un text slab structurat, prea lung sau -
Care sunt provocările industriei media în 2025 și ce rol joacă AI
Organizațiile media se pregătesc să facă față unor provocări semnificative în 2025, pe fondul schimbărilor tehnologice și a preferințelor în evoluție ale publicului. Pe măsură ce interfețele AI oferă răspunsuri detaliate în stil narativ, rolul -
Ugur Yesil, CEO Kanal D: “Provocările te definesc ca om și te ajută să evoluezi”
La împlinirea celor 15 ani de când Kanal D există pe piața media din România, Ugur Yesil, CEO Kanal D și Executive Board Member Kanal D, ne-a dezvăluit în cadrul unui interviu exclusiv pentru Revista -
Zilele Biz, Ediția aniversară 20 de ani
Între 8-12 noiembrie, la Zilele Biz, se reunesc profesioniștii care scriu istoria afacerilor din România.
Lideri din antreprenoriat, inovație, management, media & marketing, CSR vin pe scena evenimentului în fața unei audiențe de top management, -
Participă online pe 10 și 11 noiembrie la aniversarea de 10 ani a evenimentului GoTech World
GoTech World (anterior denumit Internet & Mobile World), un manifesto al digitalizării adresat întregului ecosistem de business din Europa Centrală și de Est, se desfășoară anul acesta în perioada 10 - 11 noiembrie, online, pe -
STARGAZING: Este momentul să oferim și să ne implicăm în proiecte cu tot ce avem noi mai valoros
*foto: pixabay
Avem energii intense și benefice în aceste zile, este ca un download energetic, să le folosim în a fi deschiși către “miracole”, căci miracolele ne schimbă mentalitatea, trecem de la o atitudine de -
Cele mai mari creșteri salariale din publicitate
Industria de publicitate din România este în expansiune, iar asta se reflectă și în salariile nete ale angajaților din acest sector, care au crescut în medie cu 3% în 2019, comparativ cu 2018, potrivit studiului -
Industria MarCom-ului se reunește la Best Marketing Cluj
Află care sunt cele mai noi trenduri, în cadrul conferinței BEST MARKETING 2019 ce va avea loc la Hotel Platinia, Cluj-Napoca, pe 23 octombrie 2019. -
SUA: Preluarea Time Warner, motiv de controverse
Guvernul SUA încearcă să blocheze una dintre cele mai mari achiziții de pe piața media, preluarea grupului Time Warner de către AT&T. Departamentul american de Justiție a anunțat, potrivit The Guardian, că va face apel împotriva unei decizii recente a unui judecător federal de a permite această tranzacție. -
Punct cu punct: Cum vă ajută fiecare rețea socială în parte dacă doriți “visible marketing” (I)
Prezența în social media este importantă pentru orice afacere atât pentru promovare, cât și pentru menținerea clienților sau obținerea de feedback. Vă invităm să aflați cum ajută fiecare rețea socială în parte, dintr-un serial dedicat vizibilității în acest “domeniu”. -
Open source. Starea de a fi...”albastru” pe o piață în continuă schimbare
Un nume și o identitate vizuală pot întruchipa arta și ideile reprezentate de culoarea ...albastră? Și pot utiliza date și tehnologii impuse de un număr? Se pare că da, deși la prima vedere pare destul de complex. -
Te-ai fi gândit? Care sunt sursele de informare ale mamelor românce angajate și neangajate
În ce măsură mamele românce accesează canalele media și de ce? Care este consumul de conţinut media în rândul mamelor din România? Este sau nu deţinerea sau lipsa unui loc de muncă un criteriu important ce influenţează sursele lor de informare, subiectele de interes, timpul alocat informării zilniceşi device-urile utilizate? -
Câștigătorii premiilor Radar de Media 2016
Aseară la Ambasad’Or Events în faţa a peste 500 de invitaţi au fost decernate cele mai râvnite premii din industria mass media a României. -
BRAT: Internetul a devenit o utilitate
Peste 95% dintre tinerii cu vârste între 14 și 24 ani, din mediul urban, utilizează Internetul, potrivit datelor BRAT. Procentul depăşește 98% în Bucureşti şi în oraşele mari. În mediul rural este ceva mai mic, de 82%, dar cel mai probabil procentele se vor egaliza în câţiva ani. -
Succesul redefinit - psihologie motivaţională cu Arianna Huffington
Succesul redefinit. Prosperitate, înţelepciune, miracol şi crearea unei vieţi pline de sens, în engleză Thrive: The Third Metric to Redefining Success and Creating a Life of Well - Being Wisdom, and Wonder este cel de-al 14-lea volum semnat de Arianna Huffington, care a debutat în publicistică în 1973 cu The Female Woman. Arianna Huffington este unul dintre cei mai importanți oameni de media din America, politician, jurnalist și femeie de afaceri. -
Companiile din media şi divertisment – la cel mai înalt nivel al optimismului în privinţa finanţării din ultimii 5 ani
Accesul mai uşor la credite şi finanţare, creşterea valorii acţiunilor şi stabilitatea pieţei permit acum companiilor de media şi divertisment să reia ritmul implementării planurilor lor strategice.
-
Piaţa media din România: Digitalul creşte prin performance media - Facebook şi Google Display
Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, anunță lansarea Media Fact Book 2014, a 18-a ediție a singurei radiografii complexe a pieței de media din România.
-
Studiu IAA: Digitalul va creşte, dar piaţa de publicitate scade
După un an 2013 ce a adus o nouă scădere a pieței, pentru al cincilea an consecutiv, doar 33% dintre agențiile de creație și 35% dintre clienți creditează anul 2014 ca fiind aducător de creștere la nivel de industrie.
-
Companiile de media și divertisment mai au o singură șansă: inovația
Companiile din industria de media şi divertisment (M&E) pun procesul de inovare continuă în centrul tuturor activităţilor lor, se arată în studiul EY Sustaining digital leadership!, ce are la bază un sondaj derulat cu peste 550 de directori executivi din companii de media şi divertisment şi de tehnologie de la nivel global, precum şi cercetări, date şi analize furnizate de parteneri EY.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...