Skip to main content

marketing online

    • Sfaturi pentru promovarea online

      În zilele noastre, oamenii își folosesc din ce în ce mai mult telefoanele pentru divertisment, afaceri, cumpărături, comunicare etc. Așadar, în această eră a promovării online, pe mobil este cea mai bună modalitate.
      Există puține
    • Abilitățile de marketing online care îți vor crește câștigurile

      Domeniul marketingului online există doar de 10 ani dar în ultimii 2-3 ani s-a transformat într-o necesitate pentru orice companie. Fie că ai propria afacere, fie ca lucrezi în cadrul unei companii, fie că vrei un loc de muncă, abilitățile de a folosi mediul online pentru a promova o afacere, servicii, produse sau orice altceva sunt necesare și prețuite.
      Marketingul online presupune cunoașterea SEO, Adwords, Analytics, E-commerce, Email marketing, Social Media Marketing, Optimizarea ratei de conversie, dar și cum interacționează ele pentru a crea o strategie de succes.
    • David Darmanin și Brian Dean, specialiști în marketing online, vin la GPeC Summit

      Piața de comerț electronic din România crește într-un ritm accelerat, atingând cifra de 1.4 milioane de euro la finalul lui 2015. Pe lângă oportunitățile evidente aduse de această creștere fără precedent, apare și necesitatea de informații și studii de caz în marketing digital și customer experience pentru e-commerce, domenii aflate abia la început în România. Pentru a veni în întampinarea acestei nevoi din ce în ce mai evidente, organizatorii GPeC Summit au pregătit pentru ediția evenimentului din 25-26-27 mai, nu mai puțin de opt speakeri internaționali de renume, cu experiență în afaceri online și marketing, concentrate pe experiența utilizatorului.
    • Importanța dispozitivelor mobile în vânzarea online

      Agenția de marketing online Today's a analizat o tendință de care prea puține magazine online țin cont în România: cumpărăturile realizate de pe telefon. Soluția este însă una simplă: pentru a reuși o achiziție fără bătăi de cap pentru utilizator și cu un feedback pozitiv din partea lui, site-urile trebuie optimizate. Când nu se poate realiza acest lucru, se poate lua în calcul o refacere a întregii infrastructuri. Desigur, această schimbare implică anumite costuri, dar pe termen lung vor fi amortizate, iar investiția va fi transformată în profit.
    • Digital Marketing Forum dezvăluie totul despre marketingul online

       Promovarea companiilor este în plin proces de reinventare.  Conform EY România, 91% dintre companiile locale consideră social media un avantaj competitiv, iar 74% folosesc aceste platforme pentru promovare. Mai mult, potrivit unor date furnizate de iSense Solutions, 72% dintre utilizatorii români de smartphone caută informații pe mobil. Și foarte important, 14% dintre utilizatorii de Internet din România blochează reclamele pe site-urile mari, prin intermediul programelor de tip AdBlock. 
    • 30 de studenți se vor specializa GRATUIT în Marketing

      Facultatea de Științe Economice din Sibiu și compania de telecomunicații KeepCalling au încheiat un parteneriat pentru anul universitar 2015-2016 prin care compania se angajează să acopere integral taxa de școlarizare pentru 30 de studenți care vor urma cursurile specializării de Marketing din cadrul Universității „Lucian Blaga” din Sibiu (ULBS).
    • Nu te găsesc pe Google, deci nu exişti




      Nu are încă 30 de ani, dar crede că deja nu mai avem timp să învățăm din greșelile proprii, așa că am face bine să învățăm din ale altora. Are în spate o experiență de şapte ani în marketingul digital și lucrează cu o echipă profesionistă alături de care reușește să formeze cu fiecare curs în parte oameni valoroși pentru piața muncii în anii ce vor urma.
    • Mugur Patrascu, Partner iLeo: “A scazut apetitul clientilor pentru experiment” (II)

      Mugur Patrascu (39 de ani), unul dintre profesionistii mediului digital din Romania, Partener   iLeo,  agentie de digital advertising, cu o experienta de 14 ani in comunicare online, a trait in timp real toate transformarile pietei romanesti de digital advertising, din perspectiva de specialist si antreprenor. Am vorbit cu Patrascu despre cum arata online-ul la inceputurile lui in Romania si despre cum a modificat criza relatia dintre agentie si client.

       

Recomandările editorilor