Skip to main content

marketer

    • Povestea în era digitală

      POVESTEA ÎN AFACERI
      „Oamenii vor uita ce ai spus, vor uita ce ai făcut, dar nu vor uita niciodată cum i-ai făcut să se simtă”, spunea Maya Angelou. Așadar, transformă comunicările de afaceri seci și
    • 7 abilități necesare marketerilor în 2016

      Potrivit unui studiu realizat de Institutul pentru Productivitate Corporatista (Institute for Corporate Productivity),abilitățile și competențele nontehnice conduc o companie către succes. 83% dintre organizațiile respondente, cu un număr mai mare de 10.000 de angajați, recunosc importanța majoră a acestor abilități și aportul oamenilor care le dețin la succesul companiei.
    • Îmbinarea științei cu arta marketingului

      Într-o lume transparentă, fiecare experienţă cu compania este un test în ceea ce priveşte promisiunile unui brand. Într-o lume interconectată, o experienţă negativă este imediat propagată în mediile sociale, unde informaţia ajunge la mii, sute de mii sau chiar la milioane de oameni. La fel, și experienţele pozitive sunt amplificate. Un CMO a sumarizat fenomenul astfel: „Cum suntem, este ceea ce suntem”, iar Gabriella Pacso, Director Marketing și Comunicare, Divizia Software al IBM pentru Europa Centrală și de Est, ne oferă o perspectivă detaliată.

    • Despre tineri, aşa cum sunt ei

      Cea de-a doua ediţie a conferinţei Romanian Youth Focus, organizată pe 21 şi 22 octombrie, vrea să ne facă să înţelegem mai bine care sunt caracteristicile tinerilor din Generaţia Y.  Evenimentul este organizat de SMARK KnowHow.

    • Vrei ca o echipă să fie creativă? Fă-o diversă

      © 2012 Harvard Business School Publishing Corp.

      Diversitatea e esenţială pentru susţinerea creativităţii unui grup. Echipele de inovare care sunt însărcinate cu crearea de noi produse sau tehnologii – sau cu perfecţionarea celor existente – au nevoie de tensiune ca să obţină ceva revoluţionar, iar tensiunea provine din întâlnirea unor puncte de vedere diferite. Aceasta este opusul “gândirii de grup”, fenomenul ce ucide creativitatea, din cauză ca prea mulţi cad de acord şi sunt prea multe perspective similare - fenomen ce adesea paralizează echipe care, de altfel, sunt minunate.

Recomandările editorilor