Skip to main content

Marius Melesteu

    • Marius Meleşteu şi al patrulea val din industria cafelei

      De peste şase ani lucrează cu pasiune în industria cafelei, dar, până să lucreze în domeniu, a trecut prin companii precum Stimorol, Unilever sau Zapp în care a ocupat poziţii de top. La bază, Marius Meleşteu este inginer proiectant. El se află într-o continuă dezvoltare profesională, urăşte rutina şi îi place să inoveze. De numele lui se leagă conceptul unic al cafenelei Manufaktura by Doncafe. 
    • Hobby de manager: „Sportul mă ajută să-mi pun ordine în gânduri”

      Când spui Marius Meleșteu, te gândești instantaneu la o ceașcă aburindă cu cea mai bună cafea. Este din 2010 CEO Strauss România, companie care deține în portofoliul său brandul Don Café. Înainte de asta a creat  grupul „fotomodelelor care beau apă plată cu lămâie”, în perioada în care a lucrat la Zapp. A  făcut parte din echipa care a transformat Brau Union în Heineken, în anii în care a lucrat pentru această companie, iar etapa Unilever a fost cea în care a primit poate cele mai importante lecții de leadership și management din cariera sa. Am stat de vorbă cu Marius Meleșteu despre carieră, model de business, dar și despre pasiuni și planuri de viitor.

    • MANAGER DE CARIERĂ. Şi manechinele beau cafea şi tânjesc după o bere

      Cariera lui Marius Meleşteu e întruchiparea perfectă a visurilor declarate ale oricărui student la management . A fost primul om pe care Stimorol l-a angajat în România. A creat grupul „fotomodelelor care beau apă plată cu lămâie”, în perioada în care a lucrat la Zapp, a făcut parte din echipa care a transformat Brau Union în Heineken, în anii în care a lucrat pentru această companie, iar etapa Unilever a fost cea în care a primit poate cele mai importante lecţii de leadership şi management din cariera sa. Toate l-au pregătit pentru ce avea să se întâmple în urmă cu aproape trei ani – preluarea, în plină criză, a Strauss România, compania care deţine în portofoliu brandul Doncafe, şi redefinirea ei, astfel încât să rămână vizibilă şi profitabilă.

Recomandările editorilor