
Managing Partner
-
Povestea PeliFilip a început în 2008, moment în care puţină lume ar fi pariat că neliniştea ce plutea în pieţele internaţionale se va transforma într-o criză profundă ce va afecta sever şi România. Am aflat la un prânz alături de Cristina Filip cum a reuşit casa de avocatură să crească, într-o perioadă în care majoritatea companiilor făceau scale-back din cauza crizei, de la o echipa cu 13 avocaţi, la un business cu 90 de angajaţi şi un nume ce nu lipseşte din nicio tranzacţie importantă de real estate, scrie WALL-STREET.RO.
-
Lavinia Chican devine Partener în cadrul agenției McCann PR
Lavinia Chican, Senior Account Director, a fost numită recent Partener în cadrul agenției McCann PR. Din noua sa poziție, Lavinia va contribui la strategia de dezvoltare a companiei, fiind în același timp responsabilă de campaniile de comunicare pentru mai multe conturi importante printre care Coca-Cola, Heineken și Carrefour . -
Viziune şi charismă
„Jeff, într-o zi vei înţelege că e mai greu să fii bun decât deştept”. E esenţa celor 450 de pagini de biografie a fondatorului Amazon, Jeff Bezos, biografie clădită pe 300 de interviuri cu terţi şi niciun interviu cu Bezos însuşi. -
10 lei si-o tuica
Dragos Popescu, Managing Partner Diagma, ne propune astazi o noua poveste, prin care ne invita sa reflectam la modul cum putem gestiona, pe diferite paliere, asteptarile participantilor la o sesiune de training.
-
De ce avem nevoie de PR (si) in vremuri de criza
Multe companii de pe piata au renuntat la bugetele pe care le alocau in anii trecuti agentiilor de PR si comunicare. O fi bine… O fi rau?!
-
Forta feminitatii
Interviul a avut loc printre papusi. In pregatirea unei serbari de Craciun, animale uriase de plus umpleau spatiul, facand ca prezenta ei sa para si mai discreta. Asa am cunoscut-o pe Imola Zoltan, Managing Partner la McCann PR. Poate as fi ramas captiva unei descrieri diafane daca n-ar fi urmat strangerea de mana. Hotarat lucru: nu era ceea ce parea si nici ceea ce se intelege de obicei printr-un manager de companie. Am inceput discutia de la cea mai proeminenta iesire din comun: burtica. Doar nu iau toata ziua interviuri cuiva care sta sa nasca...
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...