
lugera
-
Recrutarea înseamnă acum mai mult decât selectarea unui candidat care bifează „pe hârtie“ toate căsuțele. În contextul unei piețe a muncii tensionate, cu cerințe tot mai rafinate din partea ambelor părți, companiile resimt din plin
-
De ce să-ți treci Chief Happiness Officer pe cartea de vizită
Te-ai întrebat vreodată ce face un Chief Happiness Officer? Cristina Săvuică, șefa companiei de recrutare Lugera & Makler România, a ales să se prezinte astfel.
Cristinei Săvuică îi plac recrutarea, oamenii, bancurile, farsele și petrecerile. Ea conduce Lugera & Makler România, al doilea cel mai mare jucător de pe piața locală de recrutare și leasing de personal, cu afaceri anuale de aproape 50 de milioane de euro. Din 2013, pe cartea sa de vizită, care are forma unui pașaport, scrie Chief Happiness Officer.
-
Cum îţi motivezi eficient oamenii, în funcţie de vârsta lor
Companiile au din ce în ce mai multe provocări în lucrul cu angajaţii de vârste diferite, care au stiluri distincte de muncă şi văd locul de muncă şi beneficiile în diverse moduri. Dacă tinerii îşi doresc mai mult timp liber plătit, seniorii sunt mai degrabă interesaţi de siguranţa locului de muncă. Cristina Săvuică, şefa companiei de recrutare Lugera, a arătat pentru WALL-STREET.RO cum poţi avea angajaţi motivaţi, indiferent de generaţia din care fac parte. -
Şase motive pentru care un recruiter nu va recomanda niciodată un candidat
Se întâmplă de multe ori ca recrutarea văzută din afară să nu aibă prea mult sens. Şi, într-o oarecare măsură percepţia aceasta ar putea fi justificată. Pe de altă parte, nu aş putea spune că recruiterii încearcă în vreun fel să uşureze misiunea candidaţilor în descifrarea rolurilor. Scriu anunţuri în care includ o mulţime de competenţe tehnice şi soft skills, au o slăbiciune pentru certificări şi diplome şi le plac realizările subliniate îngroşat din CV. Mai mult, toate acestea sunt extrem de importante doar până în etapa interviului...unde, indiferent de certificări sau calificări candidatul trebuie să arate că poate şi, mai ales, că îşi doreşte să facă jobul respectiv. -
Cât contează pentru recrutorii români reţelele de socializare
Firmele specializate în recrutarea de manageri au transformat reţele de socializare de tipul Facebook, LinkedIn sau Xing în instrumente aproape obligatorii de informare în procesul de selectare a candidaţilor. Motivele? Sunt eficiente şi lărgesc plaja de căutare. Cu toatea acestea, decizia finală de angajare nu ia în calcul prezența unei persoane în social media, au declarat pentru Revista CARIERE specialişti din piaţă. -
Cum descoperi un CV „umflat”
Românii își „umflă” CV-urile pentru a-şi spori şansele de angajare, însă nu mai mult decât alţi europeni. Companiile solicită de cele mai multe ori dovedirea educației și a experienței profesionale și pun accentul pe obținerea de referințe. Importante pentru companii sunt și verificarea certificărilor viitorilor angajați și a cazierului judiciar. Unii recrutori au adevărate „liste negre” cu angajați care și-au falsificat CV-urile. -
Mulţi tineri preferă să stea în şomaj decât să muncească
Piaţa de recrutare se mişcă bine în 2015, iar agenţiile de profil au o mulţime de locuri de muncă disponibile, însă pe multe dintre acestea le acoperă cu dificultate, deoarece un procent important dintre români, în special tineri, nu vor să se angajeze. Principalul motiv este ajutorul de şomaj, pe care il preferă in locul unui job plătit decent, a declarat într-un interviu acordat wall-street.ro Cristina Savuică, şefa agenţiei de recrutare Lugera. -
Se înființează primul guvern „privat” din România
Cu toții știm faptul că în România sunt tineri extrem de valoroși, cu idei bune și spirit întreprinzător, dar care nu au foarte multe oportunități de a-și pune în valoare calitățile. În ajutorul acestora vine compania de recrutare Lugera. Cum? Lansând Lugera Government, primul guvern privat format din tineri extraordinari, care doresc să intre în contact cu mediul de afaceri, cu bordul unei companii internaționale și cărora li se va oferi șansa să crească alături de profesioniști.
-
La un click distanţă de noul job
Accesarea site-urilor de recrutare online nu costă nimic, CV-ul ajunge mult mai rapid la angajator, feed-back-ul, la rândul său, poate fi imediat. Din perspectiva angajatorilor care apelează la site-urile de e-recrutare, principalele avantaje oferite de intermediarii online sunt scăderea constantă a costurilor serviciilor oferite de respectivele site-uri angajatorilor, posibilitatea de a modifica mult mai rapid anunţul publicat pe site, oportunitatea de a vizualiza mai exact publicul-ţintă, o arie de acoperire mult mai mare, posibilităţi superioare de triere a candidaţilor.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...