
lucruri
-
Duminica seara e un moment de cotitură – între relaxarea finalului de weekend și începutul, uneori copleșitor, al unei noi săptămâni de muncă. Ce alegi să faci (sau să nu faci) în această seară poate
-
86.400 - Timpul investit în lucrurile care contează
La începutul anilor 2000, Elon Musk, fondatorul Tesla, SpaceX și Solar City anunța planul lui ambițios de a coloniza planeta Marte. Pentru următorii ani, mesajul său nu părea doar excentric dar și de-a dreptul spuse de un om nebun. De curând, Tesla tocmai ce a lansat un camion electric, o camionetă si cea mai rapidă mașină din lume Tesla Roadster, capabilă să atingă 100 de km/oră în 1.9 secunde. În tot acest timp, navetele Dragon Star ale SpaceX livrează provizii și echipamente către Stația Spațială Internațională iar Solar City este printre cei mai importanți jucători de energie solară din SUA. -
Patru lucruri esenţiale pe care orice echipa le vrea de la liderul ei
Să fii un lider de succes nu e chiar atât de complicat pe cât pare. De ce? Pentru că trebuie să pui în aplicare practici obişnuite. -
Schimbarea se întâmplă gradual!
Și poate avea loc şi când te aştepţi mai puţin, potențând o schimbare atât de drastică încât viaţa ta se schimbă complet. -
Cele 11 lucruri care fac Rusia diferită față de restul lumii
Evenimentele din ultima perioadă fac din Federația Rusă țara cea mai mediatizată la nivel mondial. Cei de la Business Insider au compilat 11 lucruri, unele dintre ele mai puțin cunoscute, care fac Rusia atât de diferită de restul lumii.
-
7 lucruri pe care le poti învăța de la omul care și-a pus în minte să colonizeze planeta Marte
Inginerul, inventatorul, antreprenorul, investitorul și programatorul canadiano-american Elon Musk are miliarde de admiratori. Bloggerul James Altucher, un mare fan al lui Musk, a ascultat fiecare interviu cu Elon și a notat 7 lucruri care l-au ajutat pe acesta în ascensiunea profesională. -
Conduci un proiect intern? Cinci lucruri de făcut ca să miști lucrurile mai repede!
„Nu este pe agenda decidenților, proiectul nu există” – e un lucru știut. Și există cu atât mai puțin într-o cultură în care grija zilei de mâine lasă managerilor superiori puțină atenție pentru proiectele pe termen mediu, de „business development”, de inovație, de optimizare a proceselor etc. -
Oamenii cei mai productivi stiu pe cine sa ignore
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp
Un client de-al meu, caruia ii ofer servicii de coaching, este Managing Partner la o mare firma de avocatura, iar una dintre problemele la care am lucrat impreuna pentru a le rezolva este modul in care ar putea sa faca fata intr-un mod mai eficient la cererile intense la care era supus timpul pe care-l avea el la dispozitie – cereri venite din partea clientilor care se asteapta ca el sa fie disponibil oricand au nevoie, partenerii din firma si alti angajati care vor ca el sa se ocupe de problemele care-i preocupa si sa rezolve disputele dintre ei, un Inbox “inundat pana la refuz” de mesaje venite de la aceiasi (si inca alti) oameni, precum si o nesfarsita “lista cu lucruri de facut”. Problema sa era inrautatita, bineinteles, si de faptul ca era important sa isi faca timp pentru cei dragi si pentru prieteni, pentru a face miscare si pentru alte nevoi personale.
-
Să ne uităm la un fenomen prea cunoscut: Amânarea!
Amânarea lucrurilor „de făcut” este un subiect foarte abordat. Putem intra pe Google și căuta informație referitoare la amânare și vom găsi multe articole, unele dintre ele chiar foarte interesante.
Ce este de reținut, în primul rând, este că amânarea este o “boală” de care suferă majoritatea umanității, de la mic la mare. Cu toții suntem nemulțumiți de noi pentru că amânăm lucrurile. Ca să aflăm ce putem face am putea merge la un curs: cu cât mai scump, cu cât personajul care îl conduce este mai cunoscut, cu atât mai bine: înseamnă că…va funcționa chiar dacă noi nu vom face nimic! O luăm ca pe o ”garanție”.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...