legenda
-
„FedEx”, așa cum a fost poreclit în lumea tenisului, datorită stilului său de joc rapid, nu dă semne că a obosit sau că se pregătește de „pensionare”. -
Petrece o noapte inedită la Muzeul Antipa
Muzeul Naţional de Istorie Naturală “Grigore Antipa” invită, și anul acesta, copiii să-și petreacă o noapte la Muzeu.
Demarat sub numele “Legănaţi de Deinotherium”, programul, prin care îi invitam pe copii să doarmă alături de cel mai valoros exponat din expunerea permanentă, Deinotherium gigantissimum, a fost lansat în anul 2012 şi s-a bucurat de un succes neaşteptat. -
7 legende din folclorul vânzătorilor
În urmă cu mai mulţi ani, când am început să lucrez în vânzări, am auzit cu surprindere pe holurile companiei care mă recrutase, o frază spusă unui vânzător mai nou de către un vânzător mult mai experimentat decât mine (probabil toţi puteau să intre în această categorie): „Bărbate, un vânzător bun poate să vândă şi gheaţă eschimoşilor!”. La momentul respectiv mi s-a părut un nonsens. În continuare cred la fel.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.