Laura Florea
-
Face parte dintr-o generaţie de profesionişti care au inventat roata în materie de lobby şi public affairs în România. Laura Florea, preşedintele Asociaţiei Registrului Român de Lobby, a început să practice într-o vreme în care nu exista Internet, iar informaţia globală era greu accesibilă. -
Ce trebuie să faci pentru a urma o carieră în Public Affairs - Video
Domeniul Public Affairs este unul destul de puțin cunoscut în România, iar oportunitățile de carieră în această zonă sunt cu atât mai necunoscute. Care sunt actorii din această piață și cine aspiră să se perfecționeze în această meserie? Ce calități trebuie să aibă un aspirant și ce experiență e relevantă? Răspunsurile le-am aflat de la Laura Florea (foto), managing partner Point Public Affairs și președintele Asociației Registrului Român de Lobby în cadrul ediției de luni, 21 iulie, a Jurnal de Leadership.
-
Cum să faci carieră în public affairs
Este sau nu lobbying-ul un subiect tabu în România? Ce înseamnă public affairs și cu ce instrumente lucrează? Care sunt actorii din această piață și cine aspiră să se perfecționeze în această meserie? Ce calități trebuie să aibă un aspirant și ce experiență e relevantă? Răspunsurile la aceste întrebări le vom afla luni, 21 iulie, în cadrul unei noi ediții Jurnal de Leadership, emisiunea care te aduce cu un pas mai aproape de succes.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.