Skip to main content

KRUK România

    • Românii sunt datornici, deoarece nu primesc de mici educație financiară

      Bunele deprinderi din tinerețe ne ajută să avem un trai mai ușor la bătrânețe – ar putea fi soluția ca românii să aibă mai puţine datorii. În ultimii doi ani, doi din trei români s-au împrumutat, apelând în medie la două surse de împrumut, potrivit datelor unui sondaj realizat de compania KRUK. De asemenea, peste 70% dintre respondenții aceluiași sondaj au datorii și au cerut băncilor sau companiilor de creditare extinderea perioadei de creditare.
    • A venit prima oară în România cu bicicleta, dar pleacă în costum de CEO

      În 2001, tânărul polonez Tomasz Ignaczak venea să facă un tur al României cu bicicleta. În 2007, se reîntorcea ca să ajute la dezvoltarea filialei din România a firmei la care lucra, KRUK. Iar din 2011 este directorul general al KRUK România, unul dintre liderii pieţei de management al creanţelor. Tomasz Ignaczak ştie de 14 ani România, o ştie poate mai bine decât mulţi români şi este îndrăgostit de munţii ei. A văzut-o schimbându-se în bine şi s-a bucurat de asta, pentru că se poate bucura de o Românie frumoasă şi îngrijită. Tânărul manager va mai sta câţiva ani la Bucureşti, iar la un moment dat îşi va continua cariera internaţională pe alte meleaguri. Familia Ignaczak va rămâne însă pentru totdeauna legată de România, măcar pentru că pe certificatul de naştere al fiului cel mic, la locul naşterii, este trecut numele ţării noastre. Despre povestea românească a lui Tomasz Ignaczak, într-un interviu acordat în exclusivitate Revistei CARIERE.
    • Chinurile angajatului român: datoriile duble faţă de salariu şi ruşinea

      În ultimii ani preţurile au crescut, dar salariile au rămas cam la acelaşi nivel, dacă nu chiar au scăzut. Influenţele economice externe au jucat un rol destul de important în destabilizarea bugetelor familiale. Dar pe lângă aceşti factori, chiar şi membrii familiilor şi-au “sabotat” singuri împărţirea bugetelor printr-o proiectare greşită a lor sau chiar prin lipsa unui plan pentru ele. Sunt câteva din concluziile la care au ajuns specialiştii în urma cercetării online iVox “Cum reacționați în situații financiare dificile?”. 
    • KRUK mizează pe tradiție și folclor

      Agenția de media BPN, parte a IPG Mediabrands, semnează strategia de media pentru spotul lansat pe piața de publicitate din România al companiei de colectare creanțe. KRUK România a lansat campania de comunicare „Tradiţie şi Folclor“, prin care dorește să stabilească o legătură între obiceiurile românilor și planificarea bugetului personal sau plata datoriilor.

Recomandările editorilor