Skip to main content

jucarii

    • Un business important pierde lupta cu viitorul

      În era business-ului online şi a gadgeturilor sofisticate, jucăriile clasice nu mai sunt atractive pentru copii.
      Astfel, un gigant pe piaţa jucăriilor închide toate magazinele din SUA. Urmează cele din Asia şi Europa. Comportamentul clienţilor s-a schimbat semnificativ în ultimii ani, dar unele magazine au ignorat acest aspect.
    • Cu ce se jucau părinții și bunicii noștri?

      Jucării din ultima sută de ani sunt adunate într-o expoziție care-i trimite pe adulți în vremea copilăriei. Muzeul "Casa Mureșenilor" din Brașov îi așteaptă și pe copii să descopere altfel de jucării, din alte vremuri.
      Aceasta în condițiile în care în Occident se manifestă deja tendința de întoarcere la jucăriile simple, din lemn, care stimulează imaginația și aptitudinile copiiilor și nu sunt periculoase.
    • Cum îi învățăm pe copii să primească, dar și să dăruiască?

      Luna decembrie devine, din ce în ce mai pregnant, luna cadourilor, într-o lume secularizată, și, desigur, consumeristă și mai puțin luna bucuriei. Copiii au așteptări mari în această perioadă, scriu scrisori Moșului, iar lista lor de cadouri poate da bătăi de cap părinților, câteodată. Putem totuși folosi aceste momente pentru a-i învăța pe cei mici nu numai să ceară și să primească lucruri importante pentru ei, ci și cum și de ce să dăruiască. 
    • Lego, lider mondial al jucariilor

      Producătorul danez de jucarii Lego a trecut in fata rivalului american Mattel, creatorul papusilor Barbie, devenind cel mai mare fabricant de jucarii din lume, gratie cresterii vanzarilor in urma filmului Lego Movie.

    • Telefoanele mobile și jucăriile sunt cele mai căutate cadouri de Crăciun

      Ne apropiem cu pași repezi de sărbătoarea Crăciunului, iar românii au intrat deja în febra cumparăturilor. După ce și-au făcut încălzirea de Black  Friday, sărbătorile de iarnă îi pun din nou pe drumuri, cele mai căutate cadouri fiind telefoanele mobile, potrivit unui studiu realizat de SEO monitor, unul dintre principalii jucători de pe piața de promovare pe motoarele de căutare. Pe locurile următoare în topul preferințelor vin jucăriile, ceasurile, parfumurile, laptopurile și bijuteriile.

    • Războiul jucăriilor. Arădeanca, în duel cu Barbie

      Deși pare o o zonă plină de voioșie, piața de jucării nu este ferită de probleme. Producătorii români de jucării duc o luptă acerbă cu marfa din China, mult mai ieftină. Dar și cu branduri foarte cunoscute, care au creat adevărate comunități. În aceste condiții, Arădeanca abia mai poate duce lupta internă cu Barbie, dar mai ales cu Hannah Montana. Tocmai de aceea exporturile sunt soluția, iar piața externă îi așteaptă - în unele cazuri - cu brațele deschise.

Recomandările editorilor