iulian stanciu
-
Consiliul Concurenței a avizat tranzacția prin care investitorii Adrian Crețoiu și Iulian Stanciu, prin intermediul First All Energy Europe SRL (FAEE) și Inspire Asset Management SRL (IAM), preiau producătorul de structuri metalice Argenta SRL din -
Iulian Stanciu, milionarul care a renunţat la studii pentru a face business
Chiar dacă nu au popularitatea unor Richard Branson, Bill Gates, Michael Dell, Steve Jobs sau Mark Zuckerberg, am găsit și printre antreprenorii români oameni care să ne poată vorbi despre pasiunea lor, despre viziunea pe care au avut-o, despre oportunitățile pe care le-au văzut în piață și pe care au avut flerul să le valorifice, fără studii de business sau diplome universitare. Un exemplu este Iulian Stanciu, milionarul care a renunţat la studii și a decis să învețe pe cont propriu cum se face business. -
Cine sunt autodidacții? La ce e bună școala vieții?
În urmă cu un an, Google anunța că nu mai este interesat de școlile absolvite de candidați la angajare. Ne-am propus să facem o ediție a revistei CARIERE de septembrie cu tema „Autodidacții-școala vieții” pentru a identifica câteva exemple de antreprenori romani în genul lui Mark Zuckerberg, Richard Branson, Bill Gates, Michael Dell, Steve Jobs. Adică, oameni respectați, care fac un business corect, dar care au abandonat școala sau au renunțat la studiile universitare. Așadar, cine ne sunt autodidacții și la ce e bună școala vieții? -
Cumpărați lingouri de aur? Surpriza eMAG de Black Friday. Plus: Cum explică Iulian Stanciu creșterea prealabilă a prețurilor
eMAG, brandul care a adus conceptul Black Friday în România, și-a dezvăluit cu câteva ore înainte de deschiderea oficială a zilei cu cele mai mari reduceri din an surpriza ediției: 1000 lingouri de aur de 24 de carate și 400 monede de aur de 22 de carate, în valoare totală de peste 1,5 milioane lei, au intrat în oferta retailerului pentru 20 noiembrie. Reducerea este de 10% față de prețul afișat joi, 19 noiembrie.
-
Iulian Stanciu de la eMAG preia Atelierele Pegas
Iulian Stanciu, CEO al grupului eMAG, a preluat controlul producătorului de biciclete Atelierele Pegas, prin distribuitorul IT&C NOD. Stanciu îşi propune ca în trei ani să crească de zece ori producţia, de la 2.500 de biciclete anual, în prezent. -
Businessul investește în Educație. Iulian Stanciu și Tudor Vlad, oamenii din spatele Fundației eMAG
„Știm că olimpicii noștri pleacă din țară. Dar unii se vor întoarce. Și vor da înapoi României o parte din valoarea acumulată aici.” Iulian Stanciu, directorul general eMAG, vorbește despre olimpicii României, pe care, alături de o echipă condusă de Tudor Vlad, îi susține prin programele Fundației eMAG. -
Iulian Stanciu devine unicul acţionar al Flanco Retail şi Network One Distribution
Flanco, cel mai dinamic retailer electro-IT, şi Network One Distribution (cunoscută anterior sub numele de Asesoft Distribution), compania numărul unu pe piaţa de distribuţie, anunţă schimbarea acţionariatului, Iulian Stanciu devenind unic acţionar în ambele companii. Tranzacţia va deveni efectivă după primirea acordului de la Consiliul Concurenţei.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.