internetics
-
Competiția de branding, marketing și advertising online Internetics reunește anul acesta 167 de lucrări. Sunt 30 de participanți cu lucrări pentru 65 de branduri. Gala de premiere va avea loc pe 23 noiembrie, la Teatrul Național București. -
Internetics anunță juriul ediției 2015
Juriul Internetics 2015 reuneşte 22 de specialişti în marketing online din România și din străinătate și este condus de Tony Högqvist, Executive Creative Director & Founder Perfect Fools din Suedia. -
Au început înscrierile la cea de-a XV-a ediție a Internetics
S-a dat startul înscrierilor la cea de-a XV-a ediție a festivalului de branding, marketing și advertising online Internetics. Competiţia este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai lucrărilor, care trebuie să-și trimită proiectele în intervalul 9 septembrie-21 octombrie. -
Au inceput inscrierile la cea de-a XIV editie Internetics
Cel mai important festival de branding, marketing si advertising online din Romania deschide poarta inscrierilor in perioada 09 septembrie- 14 octombrie 2014, online, prin completare formularului disponibil pe site-ul oficial Internetics. Jurizarea proiectelor inscrise se va face in luna octombrie, iar gala de premiere va avea loc in luna noiembrie, in Bucuresti.
-
200 de lucrări au fost înscrise în competiția Internetics 2013
Competiția Internetics de anul acesta reunește 200 de lucrări și 42 de agenții participante. Categoria cu cele mai multe înscrieri este „Online Media & Tools”, cu 127 de lucrări înscrise, urmată de „Interactive Campaigns”, cu 46 de înscrieri în total, 17 lucrări la „Digital component of an integrated campaign” și 29 la subcategoria „Digitally Led Campaigns”, iar la categoria „Websites, micro sites and blogs promoting brands” sunt 27 de lucrări înscrise.
-
Încep înscrierile la competiţia Internetics 2013
Înscrierile în cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei Internetics au loc în perioada 17 iulie-30 august 2013. Jurizarea proiectelor înscrise în competiţie se face în septembrie, iar evenimentele Internetics 2013 vor avea loc în luna octombrie, în Bucureşti. Competiţia este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai lucrărilor.
-
Marius Ghenea, in topul mediatizarii online
Marius Ghenea (PCFun), Dragos Stanca (F5X Media) si Radu Apostolescu (eMag) sunt cei mai mediatizati oameni din online-ul local, conform Analizelor MediaIQ pentru "Internetics 10 ani".
-
S-au prelungit inscrierile pentru Internetics 2010
Inscrierile in competitia Internetics, festival de branding, marketing si advertising online, se fac online pana luni, 18 octombrie, ora 24:00, la adresa www.internetics.ro. Pot participa in concurs lucrari si campanii realizate pana la 1 octombrie 2010, incheiate sau aflate in curs de desfasurare.
Recomandările editorilor
-
Harta economică a României: Serviciile domină, industria rezistă, forța de muncă scade
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați. -
Wizrom Software preia Co-Factor și își extinde portofoliul cu soluții strategice pentru resurse umane
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților. -
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.