inbox
-
Sunt oameni care încep ziua cu cafea, alții cu sport. Și apoi sunt cei care încep cu… inboxul. Două ore mai târziu, n-au rezolvat nimic cu adevărat relevant, dar au răspuns la o grămadă de -
Trucul prin care un CEO a reușit să își gestioneze sutele de email-uri pe care le primește zilnic
Odată cu o funcție importantă, crește exponențial și numărul de mesaje din inbox. Chiar dacă pentru unii o zi are „48 de ore”, citirea tuturor mesajelor și oferirea unor răspunsuri poate deveni un job în sine. Cum expeditorii se supără dacă sunt ignorați, un CEO acaparat de această veșnică problemă a găsit o soluție aparent simplă pentru a gestiona sutele de mesaje. -
Tactici care-ţi asigură zero mailuri în inbox după vacanţă
Te sfătuim să urmezi aceşti paşi înainte de sărbători pentru a nu te trezi cu inbox-ul mailului de muncă plin. Cu toţii avem nevoie de pauze, de o perioadă în care să ne relaxăm şi să uităm de toate taskurile de la muncă. Însă, nu ne dorim ca atunci când revenim la job să găsim inbox-ul mai aglomerat de mailuri ca înainte de vacanţă. -
Oamenii cei mai productivi stiu pe cine sa ignore
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp
Un client de-al meu, caruia ii ofer servicii de coaching, este Managing Partner la o mare firma de avocatura, iar una dintre problemele la care am lucrat impreuna pentru a le rezolva este modul in care ar putea sa faca fata intr-un mod mai eficient la cererile intense la care era supus timpul pe care-l avea el la dispozitie – cereri venite din partea clientilor care se asteapta ca el sa fie disponibil oricand au nevoie, partenerii din firma si alti angajati care vor ca el sa se ocupe de problemele care-i preocupa si sa rezolve disputele dintre ei, un Inbox “inundat pana la refuz” de mesaje venite de la aceiasi (si inca alti) oameni, precum si o nesfarsita “lista cu lucruri de facut”. Problema sa era inrautatita, bineinteles, si de faptul ca era important sa isi faca timp pentru cei dragi si pentru prieteni, pentru a face miscare si pentru alte nevoi personale.
-
Ce am făcut când am văzut câte treburi restante s-au adunat până m-am întors din vacanţă
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Într-una din zilele trecute, m-am surprins, în timp ce eram în drum spre serviciu, că îmi trecea prin cap un gând teribil: “Ia să vedem: nu o să mai am nicio vacanţă prea curând; de fapt, probabil că anul acesta nu o să mai am nicio vacanţă lungă. Excelent”.
Nu e vorba că nu mi-ar plăcea vacanţele – ci de faptul că reîntoarcerea dintr-o vacanţă, aşa cum era cazul în zilele acelea, îmi dă atâta bătaie de cap.
-
Citeşte asta înainte de a pleca în vacanţă
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.
Înainte de lansarea unei rachete în spaţiu, momentul e sărbătorit de o fanfară cântând glorios – dar e mult mai puţină muzică la întoarcerea din spaţiu. E valabil şi pentru vacanţe. Şi, la fel ca şi naveta spaţială, e probabil să simţi şi tu frecarea cu aerul la reintrarea în atmosferă atunci când te întorci la birou. Ca să nu ardă complet din cauza temperaturii foarte ridicate rezultate din cauza frecării cu aerul, naveta spaţială menţine un anumit unghi de intrare atunci când revine în atmosfera terestră şi este acoperită de un strat protector de plăci ceramice speciale. Vorbind metaforic, şi tu trebuie să porţi echipamentul de protecţie potrivit şi să-ţi controlezi unghiul de reintrare, astfel încât să ai parte de o întoarcere lină la serviciu.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.