Skip to main content

GolinHarris

    • Agenţia de PR GolinHarris, 6 premii la Romanian CSR Awards 2014

      GolinHarris a obținut, împreună cu clienții săi Avon, Bancpost, Electrolux, Lidl, Mercedes-Benz și Orange, 6 premii în cadrul ediției de anul acesta a Romanian CSR Awards.
      Competiția își propune să aducă în atenția opiniei publice și să premieze cele mai reușite campanii de CSR implementate de companii care își desfășoară activitatea în România.

    • GolinHarris a transformat Pepsi în moneda de schimb a verii

      De la Sibiu până la Cluj-Napoca, din Vatra Dornei până în Constanţa, trei grupuri de prieteni au străbătut România timp de 7 zile, plecând la drum doar cu Pepsi, într-o campanie semnată de agenția de relații publice GolinHarris. „Ia-ţi vara în cap – Pleacă la drum doar cu Pepsi!” a fost invitaţia adresată tuturor iubitorilor Pepsi. Promovarea campaniei a fost susţinută de un weekend experimental, în care mai multe echipe de bloggeri şi-au luat vara în cap şi au plecat prin ţară, încercând să obțină totul prin doze de Pepsi. Echipele au pornit în aventura verii pe 30 iulie, în urma unei competiţii desfăşurate pe pagina Facebook Pepsi, în care s-au înscris peste 265 de echipe.

    • Cum să te diferențiezi ca brand în Social Media?

      Social media este singurul mediu în care nu este nevoie să cheltuiești mai mult decât concurenții tăi pentru a fi mai vizibil, spun specialiștii The Bridge™ GolinHarris București. Echipa  The Bridge™ dezvăluie câteva dintre tacticile de comunicare online cu care lucrează zi de zi, în gestionarea a peste 20 de conturi de Facebook ale unor mari branduri din România, din domenii ca FMCG, retail, auto, telecom, healthcare, financiar.

    • GolinHarris lansează un nou model de business

      Agenția de PR GolinHarris Bucureşti anunţă o schimbare majoră a modelului său de business, prin crearea unei structuri noi de agenţie, bazată pe modele şi instrumente proprii, inovatoare. Modelul g4 lansat astăzi a fost creat la nivel global anul trecut şi a fost gândit pentru a răspunde nevoilor tot mai specifice ale clienţilor.

Recomandările editorilor