Skip to main content

gandire creativa

    • Cum recunoști un manager intuitiv

      Sunt deja mulți ani de când vorbim despre faptul că volatilitatea, incertitudinea și complexitatea nu mai sunt excepții. Acestea au devenit o normalitate. Într-un asemenea context, intuiția devine o resursă-cheie pentru liderii de succes. Nu
    • A apărut Revista CARIERE, ediţia de februarie

      În ediţia de februarie, Revista CARIERE te inspiră cu articole care aduc o nouă perspectivă în analiza unui concept-cheie pentru etapa de dezvoltare în care ne aflăm – gândirea creativă a liderilor.

      Creativitatea este ingredientul-minune necesar în toate mediile - în business, în antreprenoriate, în inovație, în educație, în leadership – un fel de caleidoscop cu nenumărate fațete care ți se descoperă cu fiecare repunere în lumină.
    • Program de educaţie financiară pentru elevii de gimnaziu

      Elevii de gimnaziu din 19 localităţi din ţară vor dobândi noțiuni și abilități elementare de educație financiară, necesare vieții de adult, prin programul „Schimbăm vieți” (LifeChanger).  Peste 100 de profesori şi 50 de voluntari Metropolitan Life vor fi implicaţi în programul LifeChanger, prin susținerea elevilor în activităţi practice, cum ar fi: gestionarea veniturilor personale, elaborarea bugetelor, gestionarea situaţiilor de risc sau prioritizarea cheltuielilor, dar și exersarea abilităţilor de comunicare, perseverenţa şi gândirea creativă.
    • Ca să-ţi menţii atenţia concentrată, stăpâneşte-ţi emoţiile

      Resursa cea mai preţioasă a unui lider nu este timpul. Este atenţia concentrată. Tot ceea ce face timpul este să treacă, dar atenţia concentrată este cea care determină lucrurile să se întâmple. Atunci când suntem în stare să ne adunăm şi să ne direcţionăm atenţia spre o anumită sarcină sau interacţiune, putem avea un impact semnificativ într-un interval minim de timp. Dar atunci când nu suntem în stare să ne aducem atenţia asupra lucrului de care ne ocupăm sau pe care-l  avem de făcut în acel moment, chiar dacă am avea tot timpul de pe lume, şi tot ne-ar fi insuficient.
    • Se caută: oameni capabili să jongleze cu idei

      Nu e o noutate faptul că marile inovaţii răsar din abilitatea de a pune împreună două lucruri foarte diferite şi a căror alăturare pare improbabilă, pentru a crea un al treilea lucru minunat. Steve Jobs a devenit faimos pentru faptul că a schimbat complet paradigma de gândire în industria PC-urilor când a fuzionat caligrafia cu tehnologia, pentru a crea interfaţa grafică a Macurilor. Multe dintre marile invenţii unesc ceva foarte simplu, ieftin şi accesibil pe scară largă, cu ceva scump şi complex, pentru a veni în final cu o soluţie nemaipomenită.

Recomandările editorilor