Skip to main content

follow-up

    • Webinariile, instrument de follow-up pentru cursuri

      MMM Consulting anunţă lansarea unui nou instrument de follow-up pentru cursurile deschise, oferit gratuit participanţilor. Având o abordare integrată în cadrul proiectelor de training şi dezvoltare in-house, compania a introdus, alături de alte metode de sprijin a învăţării deja existente, şi webinariile, în special pentru cursurile deschise.

    • Să sun sau să nu sun jurnaliștii?

      Citeam zilele trecute un articol referitor la ultimele tendințe în PR, în care autorul afirma că sunatul jurnaliștilor pentru promovarea unui subiect nu ar mai fi la modă. Mi-am adus aminte de primele mele luni într-o agenție de relații publice, când a trebuit să apelez persoane necunoscute dintr-o listă și să le povestesc despre un comunicat trimis cu câteva ore în urmă. Atunci credeam că este o metodă utilă să cresc numărul de preluări și astfel raportul de monitorizare ar fi arătat bine în fața clientului. După alte câteva luni și o serie de „comentarii” din partea celor apelați, am înțeles că nu este o soluție pe termen lung.

Recomandările editorilor