
Re-adaptare, re-inventare, re-orientare
La mai bine de o lună de când am intrat în perioada de criză, este necesar să punem un punct apăsat trecutului apropiat și să ne asumăm noua conjunctură.
Re-adaptare, re-inventare, re-orientare
E uşor de intuit că doamnele şi domnişoarele care flirtează în timpul întâlnirilor de afaceri pot avea mai mult succes, mai ales dacă vorbim de negocieri. Acest lucru a fost recent demonstrat şi de studiul Feminine Charm, realizat de Personality and Social Psychology Bulletin, conform căruia femeile care îşi folosesc şarmul au mai multe şanse să obţină ceea ce îşi doresc.
Farmec Cluj-Napoca a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 110.9 milioane lei (26,2 milioane de euro), înregistrând astfel o creştere a vânzărilor cu 15,6% faţă de anul precedent în lei, respectiv 17,5% în euro.
Cel mai mare producător de cosmetice din România încheie prima jumătate a anului 2011 cu o creştere de 16,9% a cifrei de afaceri, comparativ cu perioada similară a anului trecut, rezultatele companiei ajungând la 54,6 milioane lei. Astfel, Farmec continuă trendul ascendent estimat pentru anul acesta.
Majoritatea companiilor resimt criza. Ca masuri, companiile si-au regandit bugetele pe anul in curs si si-au construit planuri, insa pe termen scurt, pentru ca recesiunea le-a aruncat intr-o stare de incertitudine. Care sunt cele mai potrivite si care sunt cele mai proaste decizii pe care o companie le poate lua, aflam de la cateva organizatii care activeaza in mediul de afaceri romanesc.