CRM
-
Ai promis că revii cu un răspuns și ai uitat. Ai trimis o ofertă și nu știi dacă a fost citită. Sau ai avut o discuție importantă cu un coleg și planul de acțiune s-a -
Fidelizarea clienților: Cum să construiești relații de durată pentru afacerea ta
Fidelizarea clienților este unul dintre cei mai importanți piloni ai succesului pe termen lung pentru orice afacere. Până aici, nimic mai clar. Doar că, atâta timp cât consumatorii au acces la o multitudine de alternative, -
Semințe în „nor”: 1.500 de fermieri accesează informații în cloud
Informații despre 1500 de fermieri și 200 de hibrizi de plante pentru culturi agricole sunt gestionate de acum în cloud, prin intermediul Ymens, primul broker de cloud din România. Compania de distribuție de semințe agricole Caussade Semences are acum încă un instrument prin care poate satisface nevoile fermierilor care caută să asigure o genetică de înaltă performanță. -
Aplicatie romaneasca de managemetul performantei pentru unitatile medicale
Indevra Software lanseaza Performa, singura aplicatie romaneasca de managementul performantei gandita exclusiv pentru nevoile unitatilor medicale (spitale, clinici, laboratoare). Aplicatia modeleaza procesele de business din unitatile medicale cu scopul de a eficientiza activitatile si de a creste profitul.
-
Cu CRM-ul la purtător: controlul echipei sau focus pe client
Social Media și Mobilitatea sunt două tendințe care nu aveau cum să rateze piața soluțiilor CRM (customer relationship management). Vorbim de soluții integrate, mobile, personalizate și mult mai inteligente, capabile să urmeze echipa pe teren. Chiar dacă azi mai există companii care gestionează relația cu stakeholderii prin Excel sau pix și hârtie (companii care, de altfel, au cifre de business sănătoase), pe măsură ce piața și comportamentul consumatorului (mare amator de noi tehnologii) vor imprima nevoia pentru o profitabilitate mai mare, o optimizare a proceselor interne și o dinamică mai bună a vânzărilor, adopția noilor instrumente operaționale va crește.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.