
confruntare
-
Se apropie Crăciunul și sfârșitul de an. E perioada în care auzim mai des îndemnuri de a fi recunoscători și de a fi generoși cu alții. Nu cred că e nevoie de argumente științifice pentru
-
4 modalități prin care puteți transforma anxietatea în performanță
Anxietatea nu este mereu nocivă. În anumite situații excepționale, ar trebui să o considerăm nu un tip acut de agitație, ci o formă de entuziasm. Un studiu a confirmat faptul că persoanele care interpretează anxietatea drept entuziasm au șanse mai mari de a depăși cu bine momentele dificile decât ceilalți. -
Canada, pregatita SA LUPTE cu Rusia in Arctica
Canada este ingrijorata de crestere potentialului militar al Rusiei in Arctica si este gata sa-si apere interesele din regiune prin mijloace militare, a declarat ministrul canadian de externe, John Baird, intr-un interviu acordat publicatiei daneze Berlingske.
-
5 întrebări binecunoscute pe care liderii nu ar trebui să le pună niciodată
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Priceperea de a pune întrebări pertinente este, fără niciun dubiu, o abilitate de leadership valoroasă. Faptul că ei pun întrebările potrivite îi poate ajuta pe liderii din mediul de afaceri să anticipeze schimbările, să sesizeze oportunităţile şi să profite de ele, precum şi să îşi îndrepte organizaţiile în noi direcţii.
-
Cum să rezolvi un conflict la locul de muncă în 10 paşi
Câți dintre noi nu am avut cel puțin un conflict cu un coleg sau chiar cu superiorul direct? Cum am putea, însă, să trecem cu bine peste dispută și să rezolvăm acest conflict? Sylvia Hepler, preşedintele Launching Lives, LLC şi consilier de carieră pentru manageri şi directori, oferă o metodă eficientă pentru a rezolva conflictele de la locul de muncă.
-
O lecție managerială grea
“Leadership-ul este abilitatea de a forma și menține o echipă înalt performantă” , spunea prof.dr. R. Hogan. De aceea, este cel mai simplu să măsurăm eficiența liderilor prin prisma rezultatelor obținute de echipe. Rezultatele obținute de echipă sunt cele care creează o atmosferă de lucru pozitivă, plină de energie… Dar când nu sunt rezultate? Sau când apar greșeli în activitate care se repetă? Sau când un membru al echipei încalcă regulile agreate anterior? Atunci este responsabilitatea liderului să confrunte non-performanța.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...