Skip to main content

comunicare eficienta

    • Cum să Comunicăm Eficient

      Fundația Calea Victoriei vă invită începând de luni, 15 februarie, ora 19:00, la atelierul Cum să Comunicăm Eficient, susținut de psihologul și specialistul în comunicare Claudia Desjardins. Află cum să depășești situațiile conflictuale prin Comunicare Eficientă și Ascultare activă.
    • Ca sa fii un lider mai bun, trebuie sa fii un ascultator mai bun

      Daca incepi o afacere nu inseama ca trebuie sa te pricepi la toate. Treaba ta este sa aduni oamenii potriviti pentru fiecare job in parte si sa stii ce sa le ceri. Insa ca sa obtii cat mai multe de la respectivii oameni, trebuie sa-i asculti. Iata cum poti sa-ti imbunatatesti abilitatile de ascultator in relatia cu angajatii, clientii si partenerii de afaceri.

    • 12 recomandări pentru o comunicare constructivă

      Suntem „programaţi” să urmăm spontan, natural, nevoile şi impulsurile personale ori interesele profesionale de moment, încercând, la nevoie, să-i dominăm sau să-i manipulăm pe ceilalţi, astfel încât să obţinem maximum de avantaje cu un aparent – doar aparent, de moment – minim de efort. Cine te împiedică pe tine să începi de astăzi să comunici mai constructiv? „E greu, trebuie timp şi efort”, va opune rezistenţă Sabotorul tău interior. Nici eu nu spun că e uşor. Însă credeţi-mă pe cuvânt, merită! E o capacitate pe care o poţi învăţa şi dezvolta şi care îţi aduce beneficii pe termen lung în toate tipurile de relaţii. E doar o problemă de hotărâre personală, exerciţiu şi reflexivitate.

    • Comunicare şi putere: limite ale modelelor „de succes”

      Numai cine ştie să pună sub semnul întrebării şi să testeze în propria experienţă tot ce învaţă din traininguri, seminarii, ateliere, coaching, articole, cărţi, cursuri etc., să observe limitele modelelor învăţate, iar apoi să creeze altele, mai adecvate la realităţile pe care le trăieşte, poate spera la vreo realizare solidă, sustenabilă pe termen lung. Vă invit aici să puneţi sub semnul întrebării şi să descoperiţi limitele modelelor de comunicare pe care le-aţi învăţat, iar apoi să creaţi un model mai adecvat la situaţiile reale pe care le trăiţi. Ca platformă de plecare, vă ofer câteva concluzii la care am ajuns eu, cu observaţia că şi ideile mele trebuie să facă obiectul gândirii noastre critice, ca oricare altele.

    • Comunicaţi constructiv, ori doar „efectiv” şi „eficient”?

      „Problema nu e cine va arunca primul piatra; ci cine va fi acela care va începe să construiască ceva cu ea”, nota jurnalistul şi scriitorul Sloan Wilson. Pledez aici pentru comunicarea constructivă şi vin, ca în majoritatea articolelor mele, cu un studiu de caz (real), ilustrând, pe de o parte, limitele modurilor noastre obişnuite de a comunica şi, pe de altă parte, avantajele pe care le obţinem atunci când acceptăm să ne autoobservăm mai atent şi să schimbăm unele dintre „tiparele” noastre de acţiune.

Recomandările editorilor