Skip to main content

chief marketing officer

    • 5 Lucruri pe care Chief Marketing Officerii digitali le fac mai bine

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      In cazul in care esti un marketer aflat la mijlocul sau spre sfarsitul carierei, este foarte probabil ca jobul tau de azi sa fie aproape de nerecunoscut fata de ceea ce era pe vremea cand ai intrat in aceasta profesie si ai semnat prima fisa a postului. Poate ca nici o alta functiune „de business” nu s-a schimbat atat de dramatic in ultimul deceniu. 

    • Cum reinventezi rolul Chief Marketing Officer-ului – Interviu cu CMO-ul Unilever, Keith Weed

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      În marketing se produce o revoluţie şi nicăieri nu este acest lucru mai vizibil decât în transformarea rolului pe care îl îndeplineşte un Chief Marketing Officer – CMO. CMO-ul companiei multinaţionale Unilever, Keith Weed, întruchipează această “nouă ordine” în calitate de arhitect şi lider al planului companiei de a-şi dubla cifra de afaceri şi în acelaşi timp, de a-şi reduce la jumătate impactul pe care-l are asupra mediului. În acest interviu sintetizat, Weed descrie o “nouă rasă” de organizaţie de marketing, precum şi rolul din ce în ce mai strategic al CMO-ului.

    • Balaurul cu două capete din marketing

      Sunt tot mai multe voci în ultima vreme care afirmă că rolul chief marketing officer-ului (CMO) a murit. Un astfel de necrolog poate părea oarecum exagerat, însă are sens. Rolul tradiţional al CMO-ului este sub stare de asediu.

Recomandările editorilor