Skip to main content

cercetare de piata

    • Studiu: 1 din 5 angajați lucrează cel puțin câteva zile pe săptămână și de la propriul domiciliu

      Angajații din România se adaptează rapid schimbărilor din piața forței de muncă, asimilând noile forme de muncă/gig economy, în ciuda legislației neadaptate, arată cel mai recent sondaj de opinie al Institutului pentru Politici Publice (IPP). Astfel 1 din 5 angajați lucrează cel puțin câteva zile pe săptămână și de la propriul domiciliu iar 7% lucrează în spații publice (gară, aeroport, cafenea, ș.a.m.d.). Mai mult, 1 din 10 nu lucrează niciodată la sediul angajatorului.
    • A apus era workaholismului?

      Ideea de muncă s-a schimbat foarte mult, o arată cele mai recente cercetări sociologice. Oamenii nu mai vor să lucreze în gol, refuză să mai facă zece lucruri în același timp și vor să înțeleagă ce se va obține prin munca lor. Sunt noile trenduri pe care sociologii le identifică în studiile lor și care-i ajută pe angajatori să înțeleagă care sunt fundamentele pe care ar trebui să lucreze dacă vor să-și țină afacerile în viață.
    • Vrei să lucrezi în cercetare de piaţă? Un prim pas este Şcoala de Moderare

      Compania de cercetare de piaţă Unlock relansează Şcoala de Moderare, un program integrat care are scopul de a dezvolta abilităţile viitorilor şi actualilor profesionişti în cercetarea de piaţă din România. Programul este structurat pe două module – juniori şi avansaţi – şi atinge, în principal, două publicuri: studenţi/proaspăt absolvenţi şi senori/specialişti din domenii conexe, care doresc să se reprofileze. 

    • GfK România îşi extinde activitatea în Moldova

      Compania de cercetare de piaţă GfK România îşi extinde activitatea în Moldova, oferind toată gama de servicii de cercetare şi consultanţă de marketing. GfK România a început să exploreze această nouă piaţă încă din 2010 şi a derulat deja proiecte de cercetare pentru clienţi din mai multe sectoare: telecom, financiar-bancar şi FMCG. 

Recomandările editorilor