
cercetare de piata
-
Angajații din România se adaptează rapid schimbărilor din piața forței de muncă, asimilând noile forme de muncă/gig economy, în ciuda legislației neadaptate, arată cel mai recent sondaj de opinie al Institutului pentru Politici Publice (IPP). Astfel 1 din 5 angajați lucrează cel puțin câteva zile pe săptămână și de la propriul domiciliu iar 7% lucrează în spații publice (gară, aeroport, cafenea, ș.a.m.d.). Mai mult, 1 din 10 nu lucrează niciodată la sediul angajatorului.
-
A apus era workaholismului?
Ideea de muncă s-a schimbat foarte mult, o arată cele mai recente cercetări sociologice. Oamenii nu mai vor să lucreze în gol, refuză să mai facă zece lucruri în același timp și vor să înțeleagă ce se va obține prin munca lor. Sunt noile trenduri pe care sociologii le identifică în studiile lor și care-i ajută pe angajatori să înțeleagă care sunt fundamentele pe care ar trebui să lucreze dacă vor să-și țină afacerile în viață. -
O școală care îți poate aduce un job în cercetarea de piață
50 de absolvenţi de liceu din Iaşi vor lua parte, timp de o lună, la seminarii și traininguri intensive de dezvoltare personală și pe instrumente specifice cercetării de piață, în cadrul proiectului GfK Vocational School. Proiectul se adresează tuturor absolvenţilor de licee teoretice și tehnice din Iași care îşi caută traseul profesional potrivit personalităţii lor. -
Vrei să lucrezi în cercetare de piaţă? Un prim pas este Şcoala de Moderare
Compania de cercetare de piaţă Unlock relansează Şcoala de Moderare, un program integrat care are scopul de a dezvolta abilităţile viitorilor şi actualilor profesionişti în cercetarea de piaţă din România. Programul este structurat pe două module – juniori şi avansaţi – şi atinge, în principal, două publicuri: studenţi/proaspăt absolvenţi şi senori/specialişti din domenii conexe, care doresc să se reprofileze.
-
Tehnologii inovatoare aplicate în shopper research, dezvăluite la Marketing Research Conference
Dacă te întrebi care sunt tehnologii inovatoare de cercetare care pot aduce un plus de performanță în shopper research, ai putea să afli răspunsul participând la seminarul susținut de Marek Kempka (Director al diviziei Shopper Technology Europe din cadrul Nielsen) pe 15 mai.
-
GfK România îşi extinde activitatea în Moldova
Compania de cercetare de piaţă GfK România îşi extinde activitatea în Moldova, oferind toată gama de servicii de cercetare şi consultanţă de marketing. GfK România a început să exploreze această nouă piaţă încă din 2010 şi a derulat deja proiecte de cercetare pentru clienţi din mai multe sectoare: telecom, financiar-bancar şi FMCG.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...