Skip to main content

CBRE România

    • Cum a evoluat mall-ul românesc. De la ancoră alimentară la centru focusat pe divertisment

      Mallurile de generaţia a treia, care sunt concentrate pe facilităţi de divertisment şi petrecere a timpului liber, reprezintă 38% din stocul actual de centre comerciale din România, cuprinzând 573.000 metri pătraţi, potrivit unui raport CBRE România despre istoricul şi viitorul centrelor comerciale din România. Acest model nou de retail a fost personalizat pe piaţa locală în special de AFI Europe România, în două malluri importante de generaţia a treia: AFI Palace Cotroceni şi AFI Palace Ploieşti.

    • Librărie-concept, în Casa Petraşcu din Bucureşti

      Grupul Librarium a închiriat o casă de patrimoniu în Piaţa Romană Nr. 5, cu o suprafaţă de 530 mp2, tranzacţia fiind intermediată de CBRE România. Librarium Bastilia este o librărie-concept, menită nu doar să ofere cărţi, discuri, audiobookuri ci şi să găzduiască evenimente culturale şi dezbateri. 

Recomandările editorilor