
campanii
-
Fiecare oră de întârziere într-o aprobare costă. Timp, energie, viteză și uneori chiar oportunități. Indiferent că vorbim despre lansarea unei campanii, publicarea unui post pe social media sau aprobarea unui buget de proiect, blocajele apar
-
GPeC SUMMIT 30-31 Mai: Conferință, Expo, Networking și Cursuri Intensive despre tot ce este esențial în E-Commerce și Digital Marketing
După doi ani de evenimente online, cea de a 17-a ediție anuală a GPeC SUMMIT se va desfășura cu prezență fizică pe 30 și 31 Mai la Teatrul Național și la Hotel Sheraton din București. -
Recrutarea în noua normalitate (I). Tendințele pe care le anticipează specialiștii pentru restul anului 2020
Pandemia, prin măsurile dispuse pentru limitarea răspândirii virusului, a schimbat în organizații multe activități, proceduri interne și rutine. Printre ele, și gestionarea procesului de recrutare. Pentru că, în ciuda tuturor problemelor economice și financiare cu -
Între a fi influencer și “oameni ca noi”
Motivele pentru care oamenii urmăresc un influencer, ori un blogger sunt pentru inspiraţie, pentru a găsi răspunsuri şi sfaturi sau pentru a fi la curent cu ce se întâmplă în jurul lor.
Cel puțin aceasta -
Fiecare poveste de viață este povestea unui erou
Acest nume s-a născut din dorința de a face lucruri mari, de a schimba lumea. Acest nume este Little People. Mai precis, Asociația Little People.
În fapt, este vorba despre puterea de a avea curaj, chiar dacă ești doar o persoană mică! Ceva nu foarte ușor. Dar, până la urmă, bucuria voluntarilor, aceea de a pregăti activități, și impactul pe care acțiunile de voluntariat îl au asupra propriilor vieți sunt inestimabile.
-
Agenţia de PR GolinHarris, 6 premii la Romanian CSR Awards 2014
GolinHarris a obținut, împreună cu clienții săi Avon, Bancpost, Electrolux, Lidl, Mercedes-Benz și Orange, 6 premii în cadrul ediției de anul acesta a Romanian CSR Awards.
Competiția își propune să aducă în atenția opiniei publice și să premieze cele mai reușite campanii de CSR implementate de companii care își desfășoară activitatea în România. -
Cum comunic fara sa comunic
Motto-ul oricarui specialist in relatii publice ar trebui sa fie acesta: „Daca un copac cade intr-o padure si nu-l aude nimeni, inseamna ca nu a cazut!”
-
La ce ajuta lovemarks
Sigur ca se poate trai fara lovemarks, dar sentimentele consumatorilor pot fi un factor de diferentiere pentru un brand care se lupta pentru fiecare procent din cota de piata. Beneficiile pe termen lung ale unui lovemark inseamna cresterea indicatorilor de brand, a frecventei de cumparare si a utilizarii crescute.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...