Skip to main content

campanie umanitara

    • Centrul de Transfuzie Sanguina Bucuresti a primit echipamente noi

      Fundatia Star Storage a donat Centrului de Transfuzie Sanguina Bucuresti echipamente medicale performante, indispensabile pentru prelucrarea si pastrarea sangelui si produselor conexe in conditii optime mai mult timp. Donatia este rezultatul unei a doua etape a Campaniei umanitare „Sangele este Viata” si consta in urmatoarele echipamente: un incubator si un agitator cu rac pentru trombocite, in valoare de 6 195 de euro (inclusiv TVA), precum si un sistem de apa pura, in valoare de 10 860 lei (inclusiv TVA).

    • Campania naţională umanitară „Dăruieşte bucurie” se încheie cu două mega concerte

      Săptămâna aceasta, Asociația Națională Cultural-Artistică „Total Dance Center” încheie în stil mare campania națională umanitară „Dăruiește Bucurie”, care are menirea de a sprijini și integra în societate 150 de copii din centrele de plasament Antonio, Delfinul, Micul Rotterdam, CPCRU (Aluniş), Ovidiu, Adăpostul de zi şi de noapte din Constanţa.

    • Maraton de evenimente dedicate copiilor din centrele de plasament

      Asociaţia Naţională Cultural-Artistică „Total Dance Center” continuă şi în acest an proiectele iniţiate în 2013, care vin în sprijinul copiilor fără părinţi ai oraşului, ce au mare nevoie de bucurie în viaţa lor. Timp de o lună, din 31 mai şi până pe 30 iunie, familia TDC va desfăşura mai multe activităţi cultural artistice în scopul strângerii de fonduri pentru 150 de copii ai centrelor de plasament Antonio, Delfinul, Micul Rotterdam, CPCRU (Aluniş), Ovidiu, Adăpostul de zi şi de noapte din Constanţa, dar și educaționale și recreative pentru aceștia.

    • Susțineți Campania umanitară „Sângele este viaţă” cu un SMS de 2 euro la 8849

      Fundația Star Storage anunţă o nouă etapă în desfăşurarea Campaniei umanitare „Sângele este viaţă” prin lansarea posibilităţii de a dona suma de 2 euro cu un SMS la 8849 în perioada 4 martie - 30 aprilie 2014. Campania „Sângele este viaţă” este dedicată strângerii de fonduri pentru achiziţia de echipamente medicale performante necesare în vederea păstrării sângelui și produselor conexe în condiţii optime mai mult timp.

    • ,,O şansă caldă” pentru persoanele fără adapost

      Asociaţia Şansa ta, în parteneriat cu Asociaţia Studenţească Amicus, continuă şi în 2013 campania ,,O şansă caldă” pentru persoanele fără adapost din Bucureşti, după ce anul trecut aproximativ 500 de persoane fără adapost (copii, tineri, familii cu copii şi persoane în vârstă) au beneficiat de alimente, îmbrăcăminte, cadouri.

    • Moshocicliştii – Kilometri de zâmbete

      În perioada 25 noiembrie - 22 decembrie se va desfăşura a V-a ediţie a Campaniei Umanitare Moshocicliştii – Kilometri de zâmbete. Persoanele care vor să participe la campanie sunt aşteptate în Cinema Pub cu donaţii constând în jucării, dulciuri, fructe, alimente, cărţi, rechizite sau hăinuţe pentru copii instituţionalizaţi din Bucureşti şi împrejurimi, dar şi pentru copiii care provin din familii cu posibilităţi reduse sau pentru oricare alte cazuri ce necesită asistenţă.

    • Donaţii de peste 70.000 de euro în campania „Niciun Copil Invizibil”

      În urma campaniei de strângere de fonduri „Niciun Copil Invizibil”, derulată de UNICEF în parteneriat cu Realitatea TV, în perioada 23 iunie-24 august 2012, s-au strâns peste 70.000 de euro, fonduri ce vor fi folosite pentru a continua proiectul. Pe parcursul celor două luni din campanie, pe Facebook au putut fi urmărite poveştile unor copii „invizibili” şi s-au putut face donaţii prin SMS şi online pe site-ul www.unicef.ro.

    • Miele încheie prima acţiune umanitară din România şi dăruieşte o tonă de haine copiilor nevoiaşi

      Miele România a încheiat campania de colectare a hainelor pentru copiii nevoiaşi începută în luna iunie, în parteneriat cu Crucea Roşie Română. Prima acţiune umanitară a producătorului german de electrocasnice pe piaţa românească s-a finalizat prin colectarea a aproape o tonă de haine, încălţăminte şi jucării pentru copiii din centrele de plasament din Bucureşti şi Ilfov.

    • Miele dă startul campaniei de colectare a două tone de haine pentru copiii nevoiaşi

      Compania Miele România dă startul campaniei umanitare de colectare de haine pentru copiii nevoiaşi din centrele de plasament din Bucureşti şi din Ilfov. Derulată la iniţiativa Miele, în parteneriat cu Crucea Roşie Română, campania vizează colectarea a cel puţin două tone de haine în perioada 27 iunie – 31 iulie şi se adresează instituţiilor de învăţământ (şcoli şi grădiniţe), organizaţiilor, dar şi persoanelor care vor să participe la această acţiune. Hainele vor fi spălate, uscate şi călcate cu ajutorul echipamentelor profesionale Miele, înainte de a fi donate către centre.

    • „Cursa Vieţii trebuie să continue”

      Campania umanitară „Cursa Vieţii trebuie să continue” este dedicată strângerii de fonduri pentru procurarea de aparatură medicală performantă cu scopul de a îmbunătăţi condiţiile din laboratorul secţiei de Pediatrie a Institutului Clinic Fundeni şi este derulată de Star Storage, împreună cu Asociaţia Noi Orizonturi Familia.

Recomandările editorilor