Skip to main content

business school

    • Şapte tendinţe care vor afecta viitorul marketingului

      La recenta masă rotundă a directorilor de marketing găzduită de IMD*, am fost întrebat ce anume cred eu că va fi definitoriu pentru viitorul marketingului. Încercarea de a prevedea ce se va întâmpla în viitor este întotdeauna riscantă; cei mai mulți dintre noi suntem foarte slabi la făcut previziuni. Dar, dacă ar fi să pariez pe ce anume ne va aduce viitorul apropiat, mi-aş pune în joc banii pe următoarele șapte tendinţe.
    • Succesul nu poate fi tras la indigo

      Reprezentantii INSEAD Business School, una dintre marile scoli de afaceri europene si mondiale, au sustinut, ieri, la Bucuresti, o demonstratie de interactivitate specifica cursurilor de executive MBA, desfasurate in cadrul programelor proprii de studii.

    • Pre-MBA, de la CEU Business School si Human Invest

      Impreuna cu CEU Business School, Human Invest va derula, incepand din luna mai 2010, programul pre-MBA „Advanced Management Program”. El se adreseaza middle/senior managerilor pentru care educatia de business de calitate este o prioritate, dar care nu se inscriu la un program de MBA de lunga durata.

Recomandările editorilor