Skip to main content

brief

    • Brief-ul, documentul magic




      Acum câteva zile am ținut un training despre comunicare unui grup de aspiranți la a lucra într-o agenție specializată. I-am întrebat care ar fi, după părerea lor, cel mai important document care există, sau mai bine zis, trebuie să existe, într-o agenție de comunicare (publicitate, PR, evenimente), în relația cu clientul. Au știut exact doar cei care au mai avut de-a face cu domeniul, din perspectiva clientului sau a agenției. Da, este vorba de brief ‒ acel document care devine un fel de literă de lege în colaborarea dintre agenție și client.
    • Primul gold românesc la Cannes în 2013

      Alex Haidamac si Natalia Sfetcu sunt câştigătorii premiului cel mare la Design / Young Lions. Echipa Bokeh, alias Alex Haidamac şi Natalia Sfetcu au câştigat gold la competiţia de Design, destinată celor mai talentaţi tineri creativi la nivel mondial. În participarea lor la festival, Alex şi Natalia au fost susţinuţi de Renania, cel mai mare importator şi distribuitor de Toatechipamente de protecţie din România.

    • Memo către şef: Nu te ocupa de sarcini ce ţin de jobul meu!

      © 2013 Harvard Business School Publishing Corp.

      În august 1942, generalul Bernard Montgomery a sosit în Africa de Nord ca să preia comanda Armatei a 8-a Britanice. A început să-i înlocuiască pe ofiţerii superiori, iar unul dintre noii săi comandanţi ai diverselor corpuri de armată ce reuneau mai multe divizii era Brian Horrocks. Montgomery i-a trasat lui Horrocks sarcina de a opri ultima ofensivă a mareşalului german Erwin Rommel în ceea ce este cunoscută acum drept bătălia de la Alam Halfa. Apărarea britanică a rezistat, iar Rommel a fost nevoit să se retragă.

Recomandările editorilor