BRD Groupe Société Générale
-
BRD Groupe Société Générale a inaugurat un hub educațional în cadrul Academiei de Studii Economice din București, dedicat studenților universității. Noul hub, realizat în urma unui parteneriat dintre grupul bancar francez și ASE, este menit -
Cum se pregătesc liderii încă de pe băncile facultăţii
O nouă generație va pătrunde treptat pe piața muncii, așa-numita generație Millennials, cea care a crescut odată cu internetul și procesează informația rapid. E formată din tineri creativi, ordonați și proactivi, dar și dornici de flexibilitate în ceea ce privește natura programului și a sarcinilor. -
Șapte perspective uitate despre puterea jurnalismului
Educația e importantă, știm asta - atât de importantă încât uităm că nu ne-am mai făcut demult o listă de argumente. De ce e important, de pildă, să știm cum arată cu adevărat astăzi – în 2015 – sistemul preuniversitar de învățământ? De ce avem nevoie ca jurnaliștii să scrie mai mult despre profunzimile sistemului de educație și mai puțin despre clișeele care ne sună în urechi și nu ne sunt de folos decât pentru a ne confirma vechi convingeri? -
Training gratuit pentru un brand personal sănătos
Academia Workshop Sessions continuă pe 27 și 28 aprilie cu o nouă sesiune de training gratuită, în cadrul căreia 25 de tineri vor învăța cum să își dezvolte un brand personal puternic, care să îi susțină în atingerea propriilor obiective. -
Cauti un loc de munca? Octombrie este luna angajarilor!
Incepand cu primavara acestui an, evenimentul Angajatori de TOP s-a extins la nivel national, fiind prezent in Bucuresti, Timisoara si Iasi. Cele 3 evenimente au reunit peste 160 de angajatori, companii multinationale si angajatori locali care au oferit peste 5 000 de oportunitati de cariera. Evenimentul continua in aceasta toamna cu 4 editii: 3 evenimente fizice si o editie virtuala, pe www.hipo.ro
-
Patru bănci vor acorda credite cu dobândă redusă pentru IMM
Fondul European de Investiţii (FEI) a semnat, în cadrul iniţiativei JEREMIE, patru noi contracte de finanţare cu Raiffeisen Bank, Banca Transilvania, BRD Groupe Société Générale şi ProCredit Bank. Prin noile contracte, semnate în cadrul instrumentului JEREMIE de creditare cu subvenţie parţială de dobândă, întreprinderile mici şi mijlocii vor putea accesa împrumuturi pentru investiţii şi capital de lucru în valoare totală de 120 de milioane de euro, beneficiind de o dobândă redusă semnificativ faţă de nivelul pieţei şi de cerinţe reduse de garanţii.
-
Peste 2.800 de elevi au participat la proiectul „Educaţia îţi dă valoare”
Junior Achievement România, în parteneriat cu BRD Groupe Société Générale, a implementat în anul şcolar 2012-2013 proiectul „Educaţia îţi dă valoare!”, prin care peste 2.800 de elevi din toată ţara au aflat ce înseamnă o meserie „bine făcută” ca atitudine în viaţa profesională.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.