
Pălăria Dădârlat. De la o căruță cu coviltir la comenzi worldwide
Pălăria Dădârlat, o afacere de familie, patru generații, zeci de produse și 126 de ani de existență. Mii de clienți în România, Europa și pe alte continente, de
În anul 2013, compania a realizat o investiţie majoră de 1 milion de euro. Tot în 2013 a avut în jur de 3500 de clienţi zilnic. Iar cifra de afaceri a crescut cu 6% faţă de 2012... .„Statistica veselă ar fi să vă declarăm câte milioane de ciorbe de burtă sau sarmale am vândut în aceşti ani, dar pentru că am amintit de spectaculozitatea bucatelor româneşti, vom spune că, încă de la începuturi, câteva preparate au rămas în permanenţă în meniu, ele reprezentând puncte importante pe care s-a dezvoltat meniul nostru: ciorbă de burtă, sărmăluţe cu mămăliguţă, tochitură cu mămăliguţă, celebrii mititei, precum şi nu mai puţin celebrii papanaşi”...
Agenţia de branding și design Seed Consultants lansează cea de-a treia ediţie a programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc, cea mai importantă competiţie adresată afacerilor românești la finalul căreia o companie va beneficia de un proiect de branding gratuit.