bloguri
-
Credibilitatea nu se câștigă peste noapte, dar poate fi consolidată printr-o strategie de conținut bine pusă la punct. Blogurile și articolele de opinie sunt printre cele mai eficiente metode prin care profesioniștii, antreprenorii și brandurile -
Tinerii striga dupa joburi pe bloguri. Angajati-i!
Romanii se dovedesc inventivi cand e vorba de gasirea unui job. Campania inedita de personal branding din septembrie 2009 („Hire Carmen: Marketing Director seeking employment”) a impanzit centrul Bucurestiului si Internetul. Luna august 2010 a debutat si ea cu doua campanii asemanatoare pe bloguri: “Angajati-o pe Ana!” si “Angajati-l pe Sorin!”.
-
Cum sa ajungi cel mai bun blog de companie la RoBlogFest
Nu va faceti blog de companie doar pentru ca “asa e trendul”. Cititorii vor sa vada “fata umana” a organizatiei. Nu umpleti blogul cu oferte de produse si servicii. Abandonati corporatismul, politica de companie si cenzura de biznis.
-
O politica de blogging
Sunt trei ani de cand blogurile de companie au devenit un fenomen și in Romania. In acest interval, aproape ca s-a scris mai mult despre ele decat au fost folosite ca instrument de marketing. Lucrurile stau astfel, in mare parte, pentru ca a fost prezentat ca un panaceu, ca o solutie la orice și la toate problemele de comunicare ale unei companii.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.