
Între a fi influencer și “oameni ca noi”
Cel puțin aceasta
Scoala de formare in coaching, Wisdom Coaching, a lansat o campanie dedicata jurnalistilor si bloggerilor, sub indemnul “Sprijina educatia in liceul tau preferat, cu o poveste de coaching de succes!” Datorita influentei lor, jurnalistii si bloggeri au un important rol social. Propunerea campaniei este de a le oferi acestora instrumentele pentru a putea schimba un mic univers in mediul educational din Romania, participand la campania-concurs ce se desfasoara in perioada 14 august – 14 septembrie 2014.
Joi, 6 martie, la Godot Café Teatru, a avut loc Gala de fundraising pentru Ideo Ideis IX, prima acţiune de strângere de fonduri pentru organizarea ediţiei din această vară. Evenimentul a început cu spectacolul „Never let me go”, reprezentat de trupa AS, câştigătoare a premiului Godot la ediţia a opta a festivalului şi a continuat cu licitaţia a 18 obiecte oferite de personalităţi şi actori celebri, susţinători ai Ideo Ideis.
Ce este un blogger? Cum să îți faci un blog care să stârnească interesul? Și, mai ales, cum să reușești să obții bani din această activitate? Răspunsurile la toate aceste întrebări le vom afla luni, 5 august, în cadrul emisiunii Jurnal de Leadership.
Acesta este bilanțul celei de-a doua ediții a campaniei online vALLuntar “Mai multe cărţi, mai multe şanse”: bloggerii citesc şi plantează copaci. 632 de copaci, puşi la dispoziţie de Romsilva, vor fi plantaţi ca urmare a celor 522 de recenzii şi 10.607 comentarii publicate, în perioada 24 februarie – 23 martie, pe blogurile participanţilor la campanie.
240 de bloggeri au fost admişi în ediţia a doua a campaniei online vALLuntar “Mai multe cărţi, mai multe şanse”, prin care grupul editorial ALL încurajează lectura şi voluntariatul. Campania este sprijinită de ROMSILVA.
Grupul Editorial ALL lansează ediţia a doua a campaniei online vALLuntar “Mai multe cărţi, mai multe şanse” prin care încurajează lectura şi voluntariatul. Campania este sprijinită de ROMSILVA.
Cea de-a doua ediţie Siemens Race, eveniment desfășurat în perioada 10 – 16 mai exclusiv prin instrumente de social media, a atins o audienţă online de 200.000 de utilizatori unici, care au generat peste 1,2 milioane de afişări/ impresii conform Zelist.
Siemens România lansează în luna mai cea de-a doua ediţie a întrecerii bloggerilor pentru descoperirea tehnologiilor de dezvoltare durabilă din ţară. În cadrul campaniei, cinci echipe de bloggeri vor strabate 13 oraşe din România, parcurgând o distanţă de peste 1.500 km.