automobil
-
“Am început să construim mașini cu 86 de ani în urmă, iar acum am ajuns la 50 de milioane de unități produse în Japonia. Chiar și dacă am fi produs un milion de mașini pe an, tot ar fi fost nevoie de 50 de ani pentru a ajunge la această etapă”. -
Cum arată noua Toyota Corolla
Toyota România a lansat cea de-a 11-a generaţie Toyota Corolla, cel mai nou model din gamă. Concomitent, partenerii autorizaţi Toyota din ţară vor prezenta noul model în cadrul unor evenimente de lansare la nivel local.
-
Topul celor mai jenante mașini
Americanii au fost rugați să numească mașinile pe care le-ar fi rușine să le conducă. „Lider” necontestat în acest anti-rating a fost declarat citycar-ul Smart ForTwo, iar topul jenant este inchis de Nissan Murano. Șoferii intervievați au identificat, de asemenea, culorile și accesoriile cele mai absurde folosite de posesorii de automobile.
-
Va fi lumea salvată de autoturismele cu hidrogen?
Durabilitatea şi problemele ecologice sunt preocupări cheie pentru multe guverne şi corporaţii şi, din acest motiv, o maşină ce produce zero emisii s-a dovedit a fi, în ultimii ani, foarte populară. Consensul este că, dacă ar deveni disponibile pe scară largă, maşinile pe bază de hidrogen ar putea ajuta la reducerea masei de carbon din marile oraşe.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.