Skip to main content

aplicatii mobile

    • Serviciile în epoca aplicaţiilor mobile

      Mistery Shopping este un serviciu care îi ajută pe clienţi să rămână conectaţi. Întâi cu inima, cu mintea şi, nu în ultimul rând, cu portofelele. Pentru că toate demersurile unei companii se măsoară, în final, în cifre, în profit şi în market share. Doar că la celălalt capăt al firului se află Clientul.

    • Good for Job – Ce aplicații mobile te ajută la birou

      Odată cu noul an, încep și zecile de task-uri, deadline-urile strânse și numărul mare de întâlniri la serviciu, iar toate acestea pot pune în dificultate până și cea mai organizată persoană, care își poate pierde concentrarea și poate scăpa din vedere anumite lucruri. Echipa ThePhoneGeeks a EuroGsm vine cu o serie de recomandări de aplicații mobile prin care angajații își pot crește productivitatea la birou, printr-o gestionare eficientă a timpului și o ușurare a realizării sarcinilor.

    • Mizează pe o reţetă câştigătoare

      Dispozitivele mobile au început să ia tot mai mult faţa clasicelor pc-uri şi a laptopurilor. În plus, apetitul utilizatorilor pentru divertisment şi socializare în mediul online continuă să crească, iar acest trend nu a trecut neobservat de dezvoltatorii de astfel de aplicaţii pentru dispozitivele mobile.

    • Tinerii vizionari (I)

      Interesul lor principal în viaţă este înţelegerea lumii în care trăim. Se servesc de intuiţie pentru a prelucra informaţii, de obicei extrem de rapid şi precis, şi de capacitatea lor de a dimensiona corect o situaţie. Sunt în mod constant absorbiţi de idei şi de inovaţia din domeniul lor. Aceşti tineri pun mare valoare pe cunoştinţe şi îşi petrec o mare parte din timp căutând să dobândească o înţelegere şi mai mare a tehnologiilor care ne schimbă viaţa.

    • Ernst & Young: Companiile au acces la mai multe informaţii despre consumatori ca niciodată – depinde însă cum le vor folosi

      Dezvoltarea fără precedent a aplicaţiilor mobile şi terminalelor permite companiilor să strângă un volum impresionant de date despre utilizatori. În plus, progresele tehnologice care s-au făcut în domeniul procesării datelor, au îmbunătăţit capacitatea de analiza calitativă. Mai concret, în doar câţiva ani, companiile vor putea măsura orice aspect în relaţia lor cu clienţii. Ernst & Young a adus în discuţie aceste aspecte pe 20 septembrie, în cadrul conferinţei „Business forecasting in turbulent times”, organizată la Bucureşti împreună cu IBM şi ACCA, la care au participat peste 100 de directori financiari şi lideri de business.

    • Ce defineşte succesul unui start-up în dezvoltarea de aplicaţii mobile?

      Lumea devine din ce în mai conectată şi mai digitală. Oamenii consumă astăzi mai multe forme de media şi conţinut de divertisment prin intermediul mai multor platforme: telefoane inteligente, tablete, PC-uri, televizoare şi console de jocuri. Într-o lume de aplicaţii mobile oportunităţile sunt multiple pentru start-up-uri. Conform studiului Ernst & Young, „Opportunities and optimism: how CEOs are embracing digital growth”, aplicaţiile vor defini modul în care oamenii vor consuma conţinut pentru următorii cinci ani.

Recomandările editorilor