Amsterdam
-
Un grup de cercetători români în colaborare cu investitori străini a dezvoltat o aplicație care ar putea schimba definitiv modul în care se face prevenția cancerului de piele. Start-up-ul Skin Vision, inclus de Mashable pe lista businessurilor cu impact în medicina preventivă, are aproximativ 500.000 de utilizatori în întreaga lume și a atras până acum finanțări de 4,5 milioane de euro. -
Tinerii cu spirit antreprenorial concurează pentru premii de 20.000 de euro
S-a dat startul înscrierilor pentru cea mai mare competiţie de antreprenoriat dedicată tinerilor din liceele şi universităţile din România, Company of the Year București, din data de 29 ianuarie 2014. Cele două categorii vizează elevii cu vârste între 15-19 şi studenţii cu vârste cuprinse între 19 şi 30 de ani. Participanții vor concura pentru calificarea la finalele europene de la Tallin și Amsterdam și pentru premii în susținere financiară de până la 7.500 USD (elevi) sau 15.000 EUR (studenți).
-
Urmăriţi lumina roşie!
Ştiţi acele semne puse la poarta casei cu „Be aware! Bad dog”? În gara din Amsterdam ar trebui să fie ceva de genul „Be aware! Crazy bikes everywhere”. Şi nu, nu este o exagerare! Dacă vizitezi Amsterdamul la pas, la un moment dat chiar te vei simţi copleşit de atâtea spiţe şi ghidoane.
-
The dutch way: Gouda, hering şi bere, vă rog!
„Doamne! Doar atât a înţeles fata asta din Olanda?! Brânză, peşte crud şi bere?!”...ei bine, ar mai fi şi „bicicletele ucigaşe” (expresia originală - „killer bikes” aparţine chiar olandezilor), lalelele (pe care totuşi le-am ratat cu vreo două luni), cartofii prăjiţi (la mare concurenţă cu bicicletele... ca număr, desigur), arhitectura (genul de clădiri pe care, dacă ai putea, le-ai lua în buzunar) şi, evident, reţeaua de canale (de menţionat cel puţin o dată în povestirile către prieteni).
-
4.000 de kilometri pe bicicletă pentru a strânge fonduri pentru Asociaţia ABC Down
Un student român va parcuge distanţa Amsterdam – Bucureşti pe bicicletă pentru a genera sprijin şi fonduri pentru Asociaţia ABC Down. Proiectul a fost iniţiat de Răzvan Isac, un student român al Universităţii Erasmus din Rotterdam. Credit Europe Bank susţine acest proiectul denumit Europe UP Ride.
-
I AMsterdam
Intr-o zi de week-end, in octombrie 2010 ajungeam în Amsterdam în zona faimoaselor muzee: Reijkmuseum și Van Gogh. Era o sambata insorita de toamna foarte apreciata de oameni de toate varstele si nationalitatile. Din primul moment, m-a atras si am retinut sloganul acelui loc: I AMsterdam.
-
Logo şi identitate vizuală nouă pentru SES
SES S.A. (Bursa Euronext Paris şi Luxemburg: SESG) îşi continuă campania de creştere, prezentându-şi noul logo şi noua identitate vizuală la deschiderea principalei expoziţii comerciale anuale din industria de profil, IBC Amsterdam. Noul brand se bazează pe folosirea consecventă a denumirii şi siglei SES pe pieţele din întreaga lume în care operatorul de sateliţi este prezent. Introducerea noii identităţi corporative susţine eforturile companiei de a crea o prezenţă globală şi o interfaţă unică pentru clienţii de pe pieţele mature şi în curs de dezvoltare.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.