agentie de publicitate
-
Adrian Ghiţă este noul Director de Creaţie al agenţiei de publicitate Springer & Jacoby România, potrivit unui comunicat de presă. -
Creatorul de conţinut
După ce a lansat şi promovat primul său lung metraj, “Tatăl-fantomă”, în calitate de scenarist şi regizor, Lucian Georgescu a revenit în industria de publicitate, propunându-ne o nouă definiţie a ceea ce înseamnă advertisingul şi „renovând” agenţia căreia i-a dat viaţă în urmă cu un deceniu: GAV.
-
Vezi cu cât se mai vinde azi o agenție de publicitate digitală
Rețeaua globală de media și comunicare digitală Aegis Media a achiziționat agenția digitală Kinecto, parte din Tempo Creative Group, de la acționarii săi, Radu Ionescu și Dragoș Grigoriu.
-
Povestea românului care a condus una dintre cele mai mari agenţii de publicitate din lume
Dacă s-ar realiza un film inspirat din povestea de viaţă a lui Peter Georgescu, americanul de origine română care a condus timp de şase ani una dintre cele mai mari agenţii de publicitate din lume, Young & Rubicam, pelicula ar concura cu succes la premiile Oscar. Cu toate că mulţi pleacă în Statele Unite pentru a încerca să atingă visul american, pentru Peter Georgescu mutarea a fost o necesitate, nu o alegere.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.