
„Este important pentru cineva care ia decizia de a urma un EMBA să își seteze din start scopul legat de acest demers”
Luiza Domnișoru avea
Cu o experienta in publicitate de peste 14 ani, la D’Arcy, Grey si Leo Burnett, Mugur Patrascu (39 de ani) s-a concentrat pe zona digitala acum zece ani, cand si-a infiintat propria companie de web design. La trei ani dupa acest moment avea sa inceapa cu adevarat ceva „big”, cum spun americanii, doar ca n-o stia inca: a infiintat, impreuna cu Stefan Iordache iLeo, o agentie de comunicare digitala care avea sa fie trei ani la rand cea mai mare in domeniu, in Romania.
Ediția a șasea a târgului de joburi și internshipuri, PR&Ad Fair, ce s-a desfășurat între 7 și 8 aprilie 2014 la Colegiul Național „Gheorghe Lazăr”, s-a bucurat de prezența unui număr de 23 agenții și de aproximativ 400 de participanți.
Lucrăm toată ziua şi nu mai avem timp şi de distracţii. Iată că a venit momentul şi pentru un pic de timp liber, de calitate, în compania Agenţiilor! Muzică bună, karaoke, ateliere de tot felul vă aşteaptă astăzi, 3 aprilie, la Noaptea Agenţiilor, începând cu orele 20.00! Anul acesta pot participa şi agenţiile din afara Bucureştiului, iar invitatul special este Republica Moldova, cu agenţiile Casa Imago şi Piko Creative. Cea de-a cincea ediţie a Nopţii Agenţiilor se va desfășura sub tema „Craft up your life”.
În perioada 14 februarie-4 martie, agenţiile de advertising, de PR, full-service, de online şi interactive sau agenţiile de media se pot înscrie la Noaptea Agenţiilor 2014. Aceasta va avea loc pe 3 aprilie, începând cu ora 20:00, atât în agențiile din București, cât și în cele din alte orașe din țară.
În ianuarie, Interactions sărbătoreşte 5 ani de la înființare, perioadă în care a reuşit să se impună pe piaţa de comunicare digitală ca un brand respectat, cu o bună reputaţie şi un portofoliu stabil de clienţi.
Într-adevăr, ce se ascunde în spatele acestei decizii, surprinzătoare chiar și pentru conducerea agenției RIA Novosti? Socați, speriați și jonglând cu diferite supoziții, mai degrabă apocaliptice decât optimiste, jurnaliștii ruși au căutat un răspuns în presa occidentală.
Căutarea unui loc de muncă poate fi un job în sine, mai ales în această perioadă când, teoretic, ar trebui să fie mai puține oferte de job. Totuși, veștile care vin de la Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) sunt încurajatoare. Potrivit statisticilor centralizate de experții agenției, la nivel național sunt disponibile 11.985 locuri de muncă.
În perioada 26 septembrie - 25 octombrie 2013 au loc înscrieri pentru cea de-a șasea ediție a Școlii ADC*RO . Cei care sunt interesaţi să se înscrie la cursurile școlii o pot face online rezolvând brief-ul de concurs propus de tutori. Criteriile urmărite în procesul de selecție sunt: creativitatea, originalitatea şi respectarea cerinţelor briefului.
Competiția Internetics de anul acesta reunește 200 de lucrări și 42 de agenții participante. Categoria cu cele mai multe înscrieri este „Online Media & Tools”, cu 127 de lucrări înscrise, urmată de „Interactive Campaigns”, cu 46 de înscrieri în total, 17 lucrări la „Digital component of an integrated campaign” și 29 la subcategoria „Digitally Led Campaigns”, iar la categoria „Websites, micro sites and blogs promoting brands” sunt 27 de lucrări înscrise.