Skip to main content

abilitate

    • „Cea mai importantă este dezvoltarea abilităților legate de gândirea critică”

      Dr. Alin T. Băiescu, Founder & CEO al Asigurări & Business CONSULTANTA, este absolvent al unui EMBA
      în cadrul Hull University Business School și povestește despre experiența sa în Ghidul MBA, ediția 2018.

      În ultimii 20 de ani, mi-am concentrat pregătirea academică pe zona financiară. Sunt absolvent al Facultății de Științe Economice din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, dețin un, doctorat în domeniul financiar, sunt Associate al Life Management Institute din SUA. La aceasta s-au adăugat traininguri de specialitate în domeniul asigurărilor și al managementului.
    • Cum poate un lider să câștige încrederea celor din jur

      Mult timp am crezut că oamenii din jurul meu trebuie să aibă încredere în mine în mod natural: de la mine se vede că sunt de cuvânt și transparent, eu zic că îmi pasă de ei și îi ascult, fac tot ce cred că este necesar, sunt în preajma lor la nevoie, caut mereu să armonizez interese și am intenții bune. 
    • 7 abilități necesare marketerilor în 2016

      Potrivit unui studiu realizat de Institutul pentru Productivitate Corporatista (Institute for Corporate Productivity),abilitățile și competențele nontehnice conduc o companie către succes. 83% dintre organizațiile respondente, cu un număr mai mare de 10.000 de angajați, recunosc importanța majoră a acestor abilități și aportul oamenilor care le dețin la succesul companiei.
    • Managerul - combinaţia câştigătoare dintre uman şi profesional

      Cred că v-am convins până acum că nu există rețeta perfectă pentru a fi un manager de succes. Managementul este și artă și știință. Dacă ştii să faci o combinaţie reuşită între resursa umană, cea tehnică, cea financiară și informația necesară în atingerea obiectivelor de afaceri, eşti cu siguranţă pe drumul cel bun.
    • 5 întrebări binecunoscute pe care liderii nu ar trebui să le pună niciodată

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      Priceperea de a pune întrebări pertinente este, fără niciun dubiu, o abilitate de leadership valoroasă. Faptul că ei pun întrebările potrivite îi poate ajuta pe liderii din mediul de afaceri să anticipeze schimbările, să sesizeze oportunităţile şi să profite de ele, precum şi să îşi îndrepte organizaţiile în noi direcţii. 

    • Liderul, un arhitect carismatic

      Când vorbim despre leadership, cel mai frecvent ne referim la viziunea pe care un lider ar trebui să o aibă și la carisma lui – acea abilitate misterioasă prin care liderul îi influențează pe cei din jurul său să îl urmeze. Carisma este baza influenței pe care o are un lider.

    • Cum ajungi să stăpâneşti o nouă abilitate

      © 2012 Harvard Business School Publishing Corp.

      Noi, toţi, vrem să devenim mai buni la ceva. La urma urmei, autoperfecţionarea e necesară ca să putem avansa la serviciu. Întrebarea este, odată ce ştii la ce vrei să fii mai bun – fie că este vorba despre susţinerea unor prezentări publice, despre utilizarea social media sau despre analizarea informaţiilor –, cum anume începi? Bineînţeles, tehnicile de învăţare pot varia în funcţie de abilitatea pe care vrem să o stăpânim şi de fiecare persoană în parte, dar există şi câteva reguli generale pe care le poţi urma.

    • „Performanţa nu are legătură cu educaţia, ci cu abilitatea de a mobiliza”

      Andreea Ionescu, People Catalyst al ConsultWare și Brand Communication Manager la be nat (concept românesc de eat in și take away), a stat de vorbă cu redactorii revistei CARIERE şi le-a povestit puţin despre businessul în care activează, despre parcursul profesional, dar şi despre echilibrul dintre viaţa personală şi cea profesională.  Filosofia acesteia de viaţă se rezumă la un singur cuvânt: acum!

Recomandările editorilor